SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Weber Shandwick jedyną agencją public relations obsługującą Chevroleta

Koncern General Motors zdecydował, że agencją odpowiedzialną za globalną obsługę public relations marki samochodów Chevrolet będzie Weber Shandwick (należącą do Interpublic Group).

Agencja Weber Shandwick zajmowała się dotychczas obsługą PR marki Chevrolet, ale nie była jedyną agencją pracującą dla tego brandu. Była agencją wiodącą, przy czym dla Chevroleta pracowało jeszcze kilka innych agencji.

Teraz władze General Motors poinformowały, że Weber Shandwick zostanie tzw. agencją AOR (agency of record) dla Chevroleta. O jej wyborze zdecydowała dotychczasowa współpraca marketera z Weber Shandwick.

Agencja będzie też ściśle współpracować z kreatywną agencją Chevroleta - Commonwealth.

General Motors planuje na trzeci kwartał br. przetargi dotyczące obsługi PR swoich innych marek, np. Opla. Obecnie producent samochodów pracuje m.in. z takimi agencjami, jak Fleishman Hillard, MSLGroup.

Dołącz do dyskusji: Weber Shandwick jedyną agencją public relations obsługującą Chevroleta

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
użytkownik Chevroleta
dotyczy to Polski? Przecież General Motor widząc, jak dobrze idzie sprzedaż Chevroleta a słabo Opla - i wycofali markę Chevrolet z Polski niestety... Nie widzę więc logiki w tym działaniu
odpowiedź