Wiedźmin woli walkę od Bożego Narodzenia w świątecznym spocie Netflixa (wideo)
Netflix opublikował wizerunkowy spot na Boże Narodzenie, w którym główną rolę gra wiedźmin Geralt, tytułowy bohater hitowego serialu platformy.
Spot jest oparty na ujęciach z pierwszego sezonu „Wiedźmina”, tak zmontowanych i przerobionych (dodano m.in. dekoracje świąteczne na budynkach), żeby pokazywać, że tytułowy bohater serialu nie znosi Bożego Narodzenia.
Geralta cieszy natomiast walka i pokonywanie wrogów, co w spocie potwierdzają sceny przemocy z serialu i hasło „Przybył, by zabijać”. Natomiast w tle cały czas słuchać wesołą, bożonarodzeniową muzykę.
Pierwszy sezon „Wiedźmina” udostępniono na Netfliksie w grudniu ub.r., szybko stał się hitem w wielu krajach. Według branżowego serwisu Screenrant realizacja kosztowała 70-80 mln dolarów.
Prace nad planie drugiej odsłony serialu ruszyły w lutym br. Wskutek epidemii musiano je dwukrotnie przerywać: w marcu w związku z lockdownem, a w październiku po wykryciu w zespole zakażeń koronawirusem.
W trzecim kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów rok do roku z 5,24 do 6,43 mld dolarów oraz zysku netto z 665,2 do 790 mln dolarów. Liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się w ciągu kwartału o 2,2 mln do 201,15 mln, znacznie poniżej oczekiwań analityków.
Netflix nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Comapritech wynika, że może ich być 900 tys.
Według badania Mediapanel w październiku br. przeglądarkową wersję Netflixa odwiedziło 5,36 mln polskich internautów.
Dołącz do dyskusji: Wiedźmin woli walkę od Bożego Narodzenia w świątecznym spocie Netflixa (wideo)