SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Wielki Połów' Soplicy

27 marca Soplica rozpoczyna się 'Wielki Połów' - ogólnokrajowy konkurs dla konsumentów. Na polskim rynku wódek będzie to jeden z pierwszych konkursów SMS-owych.

Konkurs Soplicy, jednej z najstarszych marek wódek w Polsce, potrwa od 27 marca do 18 czerwca 2006 roku. Główną nagrodą są trzy wyjazdy 3-osobowe do Norwegii na łowienie ryb oraz 5 tysięcy nagród po 100 złotych. „Wielki połów” jest jednym z pierwszych konkursów dla produktu wysokoprocentowego, w którym zostanie wykorzystana usługa SMS. Producent Soplicy zdecydował się na ten krok, chcąc dotrzeć do jak najszerszego grona  konsumentów.

„Dzięki  konsekwentnie  realizowanej strategii marketingowej konsumenci bardzo dobrze przyjęli wizerunek marki jako wódki na dobre, drobne okazje. Udziały Soplicy w rynku wzrosły o 30% od czasu relaunchu w sierpniu 2005 roku. Właśnie duża dynamika sprzedaży oraz rosnący popyt  na produkt, wymusza na nas dalsze poszerzanie  siatki dystrybucyjnej. W związku z tym, w najbliższym czasie chcemy pozyskać jak  największą liczbę nowych punktów sprzedaży i zachęcić aktualne do korzystania z naszej promocyjnej oferty. Dlatego konkurs „Wielki połów”  jest  skierowany w równym stopniu do konsumentów jak i właścicieli sklepów. Specjalnie dla tych ostatnich przygotowaliśmy program wspierający sprzedaż, dzięki któremu będą mogli efektywnie i szybko zwiększyć swoje zyski.” - powiedział Paweł Królikowski, senior brand manager Domestic Vodka, BOLS Sp. z o.o.

Ogólnopolska kampania promocyjna konkursu „Wielki połów” wspierana będzie  materiałami promocyjnymi (plakaty A4, standy wraz z ulotkami, bilownice, papier pakowy, zawieszki na butelkę).

Dołącz do dyskusji: 'Wielki Połów' Soplicy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl