Wielokanałowa promocja sprzedaży partnerskiej
Call Center Poland S.A. przedstawił koncepcję "Wielokanałowej Promocji Sprzedaży Partnerskiej"
Call Center Poland S.A. przedstawił koncepcję "Wielokanałowej Promocji Sprzedaży Partnerskiej". Polega ona na dołączeniu do sprzedaży produktu podstawowego jednego Partnera specjalnej oferty drugiego Partnera (dostępnej tylko przy zakupie produktu podstawowego). W ten sposób powstaje nowy produkt, dedykowany ściśle określonej grupie docelowej, spełniający jej oczekiwania.
Idea takiej oferty zrodziła się po kilku latach prowadzenia szeregu różnorodnych działań sprzedażowych dla wielu klientów: banków, firm ubezpieczeniowych czy telekomunikacyjnych. O finalnych rezultatach projektowanych i prowadzonych kampanii decydowała pełna i skoordynowana współpraca z Klientem w zakresie kreacji komunikatów reklamowych, doboru mediów oraz obsługi nowatorskich kanałów komunikacji z potencjalnymi Klientami. Firma postanowiła rozszerzyć te działania zapraszając do wspólnej sprzedaży dwóch partnerów, wybranych wg kryteriów możliwości połączenia ich oferty i jeden pakiet.
Zdaniem firmy kluczem do sukcesu jest to, by wszelkie działania związane z proponowaną "Wielokanałową Promocją Sprzedaży Partnerskiej" koordynowane były przez jeden zespół składający się z przedstawicieli Call Center Poland SA i zainteresowanych firm. Przestrzeganie tej reguły pozwoli opracować optymalny projekt, na bieżąco monitorować osiągane wyniki i natychmiast reagować na nieprzewidziane sytuacje mogące wpływać na końcowe rezultaty.
Dlatego też Call Center Poland proponuje pełną organizację i koordynację działań promocyjnych i sprzedażowych wybranego przez Zleceniodawców produktu czy usługi - zarówno na etapie przygotowania jak i poźniejszej koordynacji Projektu.
Dołącz do dyskusji: Wielokanałowa promocja sprzedaży partnerskiej