WIG30 z identyfikacją wizualną
Indeks WIG30, który za ponad dwa lata ma zastąpić WIG20, ma już swoją identyfikację wizualną. Na zlecenie Giełdy Papierów Wartościowych przygotowały ją agencje wchodzące w skład ArtGroup.
Na potrzeby promocji WIG30 jego identyfikację wizualną stworzyła śląska grupa marketingowa ArtGroup. Zespół należących do niej agencji zaprojektował znak i księgę identyfikacji wskaźnika oraz key visual.
Ponadto stworzył animację przybliżającą inwestorom zasady funkcjonowania nowego indeksu, która została zaprezentowana podczas konferencji prasowej dotyczącej zmian na warszawskim parkiecie, a następnie była wykorzystywana na antenie TVN24 oraz w internecie i jest wyświetlana w sali notowań GPW.
Ostateczne wycofanie wskaźnika WIG20 i zastąpienie go przez WIG30 ma nastąpić 31 grudnia 2015 r., ale GPW już podjęła działania mające na celu wypromowanie nowego indeksu.
Dołącz do dyskusji: WIG30 z identyfikacją wizualną