Wioletta Wabnic-Rydz za Katarzynę Głowacką na czele marketingu w Oceanic
Wioletta Wabnic-Rydz objęła stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji w firmie kosmetycznej Oceanic, do której należą takie marki jak AA, AA Wings of Color, Long4Lashes, Oillan, Aquaselin. Zastąpiła w tej funkcji Katarzynę Głowacką.
Wioletta Wabnic-Rydz jako dyrektor marketingu i komunikacji odpowiada za globalną strategię marketingową i komunikacyjną marek, będących w portfolio firmy. Do jej obowiązków należy też kształtowanie wizerunku firmy zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach eksportowych.
Z firmą Oceanic związana jest od lipca ub.r. Dotychczas pracowała jako kierownik ds. nowych mediów i handlu internetowego. Przygotowywała strategię komunikacji marek w obszarze online oraz była odpowiedzialna za rozwój działań e-commerce
Teraz zastąpiła Katarzynę Głowacką, która od jesieni 2013 roku była dyrektorką marketingu w Oceanic. Jej dalszych planów zawodowych nie udało nam się ustalić.
Wioletta Wabnic-Rydz przed dołączeniem do Oceanic pracowała w Grupie Wirtualna Polska. Związana z nią była blisko sześć lat. Pełniła tam m.in. funkcję senior account managera i partnership leadera.
Dołącz do dyskusji: Wioletta Wabnic-Rydz za Katarzynę Głowacką na czele marketingu w Oceanic