Wirtualna Polska przebudowała sekcję Facet.wp.pl, będą nowe cykle wideo
Dział dla mężczyzn portalu WP.pl, działający pod adresem Facet.wp.pl, został udostępniony w nowej wersji, opartej na koncepcji rozbudowanej strony głównej o cechach aplikacji mobilnej. Witryna ma zmienioną szatę graficzną i układ treści.
Treści na Facet.wp.pl zostały pogrupowane w nowe kategorie tematyczne: Forma (materiały o ćwiczeniach, metamorfozach mężczyzn, opisy mężczyzn znanych ze świetnej kondycji), Styl (moda, trendy, design), Ludzie (sylwetki, wywiady, biografie, reportaże), Męskie Sprawy (związki, ojcostwo, zdrowie, alimenty), Technologie (gadżety, rowery, samochody, jachty, zegarki), Historia (wydarzenia, rocznice, postaci historyczne), Seks (seks tematy, seks porady) oraz Alkohole (piwa, nalewki, whisky, koktajle, przepisy).
- Nowy WP Facet to minimalistyczny i ultra przejrzysty serwis, w którym czytelnicy szybko znajdą interesujące ich tematy i artykuły. Osadziliśmy go na nowoczesnej platformie kontentowej, która ułatwia nawigację oraz konsumpcję treści - opisuje Paulina Górska, dyrektor produktu lifestyle i serwisów wideo w Grupie Wirtualna Polska.
- Położyliśmy większy nacisk na reportaże i historie współczesnych mężczyzn. Piszemy o wyzwaniach, które stoją przed zaangażowanymi w pracę singlami, jak i młodymi ojcami, którzy szukają porad o budowaniu i tworzeniu rodziny. Rozwijamy tematykę związaną z męską modą oraz pasjami, którymi żyją nasi czytelnicy: od wędkarstwa po przygotowania do triathlonu. Dbamy o zdrowie i kondycję użytkowników, dużo materiałów poświęcamy więc zdrowemu trybowi życia - wylicza Karolina Wierzbińska, redaktor naczelna serwisów lifestylowych w Grupie WP. - Intensywnie pracujemy teraz nad nowymi formatami wideo dedykowanymi mężczyznom oraz autorskimi cyklami związanym z ćwiczeniami i zdrowym jedzeniem - dodaje.
W maju br. w nowej wersji została udostępniona sekcja Kobieta.wp.pl, a na stronie głównej WP.pl pojawił się weekendowy „Magazyn Lifestyle”.
Według badania Gemius/PBI w maju br. strony Grupy Wirtualna Polska zanotowały 20,15 mln realnych użytkowników i 3,04 mld odsłon, a sam portal WP.pl - 13,99 mln użytkowników i 1,99 mld odsłon.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska przebudowała sekcję Facet.wp.pl, będą nowe cykle wideo