Wirtualnemedia.pl numerem 1!
Wirtualnemedia.pl liderem wśród internetowych serwisów o mediach,reklamie i telekomunikacji!!!
Wortal Wirtualnemedia.pl znalazł się na pierwszym miejscu wśródpolskich serwisów internetowych poświęconych tematyce mediów,reklamy, internetu i telekomunikacji - wynika z najnowszych wynikówstandardu badania polskiego internetu Megapanel PBI / Gemius,opublikowanych 11 stycznia 2005 roku.
Jak wynika z danych za pażdziernik 2004, serwisWirtualnemedia.pl odwiedziło 101027 użytkowników (real users) aliczba odsłon wyniosła 1234758. Jest to najlepszy wynik w ponadtrzyletniej historii istnienia wortalu Wirtualnemedia.pl.
- Bardzo się cieszymy z osiągniętego wyniku. Już niebawemudostępni naszym czytelnikom szereg nowych usług, co powinnoprzyczynić się do dalszego wzrostu oglądalności wortaluWirtualnemedia.pl - powiedział Marcin Szumichora, redaktornaczelny wortalu Wirtualnemedia.pl.
Badanie Megapanel PBI/Gemius - tworzące standard pomiaruoglądalności witryn i aplikacji internetowych, z których korzystająpolscy użytkownicy sieci - zostało zainicjowane przez największepodmioty rynku interaktywnego w Polsce w celu zapewnieniastabilnego rozwoju internetu i rynku reklamy internetowej w Polsce.
Celem badania jest poznanie liczby i profilu demograficznegoużytkowników internetu oraz sposobu, w jaki internauci korzystają zsieci. Wyniki badania umożliwiają porównywanie popularności witryni aplikacji internetowych oraz oszacowanie ich potencjałureklamowego przy pomocy precyzyjnie zdefiniowanych wskaźników.Badaniem objętych jest obecnie wiele tysięcy witryn, zarównopolskich jak i zagranicznych.
Badanie Megapanel PBI/Gemius opiera się na unikalnej na skalęświatową metodologii, łączącej właściwości badania typuuser-centric (badanie panelowe) z badaniem typu site-centric(badanie gemiusTraffic). Podstawowym źródłem informacji oodwiedzanych witrynach, używanych aplikacjach oraz czasiekorzystania z internetu w badaniu Megapanel PBI/Gemius jestkilkunastotysięczny panel użytkowników internetu, stanowiącyminiaturę polskiej społeczności internautów. Skład panelu jestdopasowywany do struktury demograficznej polskich użytkownikówinternetu, pochodzącej z sondażowego badania strukturalnegoNetTrack, prowadzonego przez SMG/KRC Media Poland. Wyniki badaniapanelowego są uzupełniane danymi z badania site-centric. Połączenieobu typów badań umożliwia pełną prezentację informacji o ruchuinternetowym oraz o profilach społeczno-demograficzych internautówna analizowanych serwisach.
Dołącz do dyskusji: Wirtualnemedia.pl numerem 1!