Władca Pierścieni w Internecie
Ponad 10 tysięcy Internautów wzięło udział w konkursie promującym ostatnią III część Władcy Pierścieni - Powrót Króla
Dystrybutor filmu, firma Warner Bros. Poland po raz pierwszy skorzystał z niekonwencjonalnych możliwości jakie daje Internet do promocji swoich filmów. Celem Warner Bros. Poland była promocja wchodzącego na ekrany filmu, oraz zebranie jak największej bazy osób będących miłośnikami filmu i to się udało. Interactive Marketing Partner Polska (IMP) przeprowadziło konkurs związany ze znajomością filmowej wersji Władcy Pierścieni. Kampania reklamowa konkursu została zaplanowana w oparciu o nowatorską na polskim rynku zasadę RoadBlocking. Na jej potrzeby IMP wykonało 84 wersje kreacji reklamowej, która wygenerowała ponad 16 milionów odsłon i dotarła do 1 756 131 Internautów. Kampania była realizowana portalu www.onet.pl i na serwisach największej polskiej sieci reklamowej Ad.net. Kryterium doboru witryn stanowiły profil użytkownika oraz jego zainteresowania (tam, gdzie to było możliwe została przeprowadzona analiza w oparciu o badanie Prawdziwy Profil). W efekcie w konkursie wzięły udział 10 122 osoby. Dodajmy, że "Władca Pierścieni: Powrót Króla" zobaczyło w ciągu pierwszego weekendu wyświetlania 592 741 widzów!!! Jest to najlepsze otwarcie filmu w Polsce!
W przyszłości stała komunikacja z uczestnikami konkursu będzie odbywała się za pomocą Jet.Mail'a najbardziej zaawansowanego na polskim rynku narzędzia do wysyłania i analizowania wysyłek e-mailowych. Za zakup mediów odpowiedzialne były: Universal McCann, oraz CR Media.
"To było dla nas duże wyzwanie. Władca Pierścieni był reklamowany we wszystkich mediach a konkursów związanych z filmem było przynajmniej 4. Niemniej jednak udało nam się zrealizować cel, a pozytywne opinie uczestników konkursu stanowią dla nas największą satysfakcję". - powiedział Tomasz Cisek dyrektor sprzedaży IMP.
Dołącz do dyskusji: Władca Pierścieni w Internecie