Właściciel Radia Zet kupił sieć radiową Ad.point
CR Media sprzedaje Grupie Eurozet 100 procent udziałów w grupie radiowej Ad.point.
Do realizacji kontraktu dojdzie pod warunkiem pozytywnego efektu due diligence i zgody UOKiK.
„Dla Grupy Eurozet (m.in. Radio Zet i Radiostacja) ta inwestycja jest konsekwencją przedstawionej w ubiegłym roku strategii rozwoju” – mówi Monika Bednarek, Prezes Zarządu Eurozet Sp. z o.o. – „W skład Grupy Ad.point wchodzą dwie silne marki, działające z sukcesem na lokalnych rynkach. Chcemy ten sukces rozwijać” - dodaje Monika Bednarek.
Umowie warunkowej sprzedaży towarzyszy umowa trójstronna między Ad.point, CR Media Consulting S.A. i Eurozet, na mocy której CR Media Consulting S.A. zachowuje dotychczasowy status we współpracy z Ad.point..
W związku z zawartą transakcją dotychczasowe umowy zawarte przez Eurozet, CR Media Consulting oraz Ad.point z agencjami reklamowymi nie ulegają zmianie.
Wartość przejęcia Ad.Pointu jest szacowana na ok. 30 mln zł. - Ale mogę uwierzyć w to, że Eurozet zapłaci nieco więcej - powiedział GW analityk jednego z banków proszący o anonimowość. Spółka nie złożyła jeszcze sprawozdania finansowego za zeszły rok, ale jej przychody w 2005 r. wyniosły 15,75 mln zł (wobec 11,35 mln zł w 2004 r.), a strata netto sięgnęła 8,23 mln zł (wobec 11,71 mln zł w 2004 r.).
W skład sieci Ad.point wchodzą: Planeta Bytom, Planeta Kraków, Planeta, Bielsko Biała, Planeta Opole, Planeta Kielce, Antyradio Warszawa, Antyradio Katowice, Flash Konin, Flash Słupca, Wama Olsztyn, Wama Iława, Wama Mrągowo, NRJ Katowice, Plus Gdańsk, Plus Bydgoszcz/Inowrocław, Plus Gniezno, Plus Gorzów, Plus Zielona Góra, Plus Głogów.
Dołącz do dyskusji: Właściciel Radia Zet kupił sieć radiową Ad.point