Brandowe wersje bomberki od marki Włocławek
Grupa Maspex specjalną akcję promuje markę Włocławek. We współpracy z Włodi4444, powstały brandowe wersje bomberki oraz bucket hat.
Za pomocą udostępnionych na Instagramie filtrów VR, użytkownicy zdecydują, który z gadżetów zostanie wyprodukowany w limitowanej ilości dla największych fanów marki.
W ramach nowej kampanii, Włocławek zachęca do wspólnej zabawy w mediach społecznościowych. Na profilu marki, udostępniono 2 filtry VR, dzięki którym użytkownicy Instagrama mają możliwość przymierzenia dwóch najnowszych gadżetów Włocławka – bomberki oraz bucket hat, powstałych we współpracy z Włodi4444 .
Decyzja o tym, który z Włocławkowych dodatków zostanie wyprodukowany w limitowanej ilości 25 szt., zostanie podjęta na podstawie popularniejszego z dwóch dostępnych filtrów. Wśród najciekawszych prac, autorzy najbardziej kreatywnych, zostaną nagrodzeni realnymi gadżetami.
Za akcję odpowiada agencja Feeders.
Dołącz do dyskusji: Brandowe wersje bomberki od marki Włocławek