SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Włocławek promowany nową kampanią i konkursem konsumenckim

Wystartowała nowa kampania ketchupów Włocławek (Grupa Maspex), w której marka podkreśla ich oryginalną recepturę i niezmienny smak od lat, a konsumentów zachęca do podzielenia się swoimi wspomnieniami związanymi z tymi produktami.

Marka Włocławek w rozpoczętej właśnie kampanii chce przypomnieć swoją historięhistorię – jednak nie taką z encyklopedii, a prawdziwą, tworzoną ze wspomnień fanów tych produktów. Ma służyć temu specjalny konkurs.

W nowym konkursie ketchupu Włocławek marka zachęca do wspominania jego niezmiennego smaku i oryginalnej receptury. 5 najciekawszych wspomnień zostanie nagrodzonych limitowaną edycją boxów z ketchupami Włocławek, unikatowymi puloverkami zaprojektowanymi przez influencera i twórcę Włodiego4444 oraz nagrodami pieniężnymi o wartości 1000 zł.

Jak podkreśla producent, dobór postaci Włodiego4444 jest nieprzypadkowy, ponieważ jest on jednym z największych fanów ketchupu Włocławek w social mediach. Swoje ulubione opowieści konsumenci mogą przesyłać poprzez dedykowany link.

Oprócz konkursu, w ramach ogólnej kampanii Włocławek przygotował jeszcze więcej działań. Zaplanowano kampanie OOH na Kujawach i w centralnej Polsce oraz spoty video na Facebooku i Instagramie podkreślające komunikat „oryginalna receptura niezmienna od lat”.

Marka podjęła również współprace z influencerami na Instagramie i Tik Toku, którzy będą nagrywać unboxingi konkursowych nagród i opowiadać o swoich wspomnieniach z ketchupem Włocławek.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada Agencja Feeders i DDOB.

Dołącz do dyskusji: Włocławek promowany nową kampanią i konkursem konsumenckim

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl