Woda "Mama i ja": Szczęście dla Ciebie, zdrowie dla dziecka
Pod hasłem "Szczęście dla Ciebie, zdrowie dla dziecka" rozpoczęła się w internecie kampania reklamowa wody "Mama i ja". Akcja podkreśla, że produkt ten najlepszą bazą napojów i posiłków dla niemowląt.
Internetowa kampania przeznaczonej dla niemowląt do 12 miesiąca życia wody źródlanej "Mama i ja" podkreśla, że jest ona najlepszą bazą napojów i posiłków dla tych dzieci, zapewniając im bezpieczne i zdrowe żywienie. Akcja pod hasłem "Szczęście dla Ciebie, zdrowie dla dziecka" jest skierowana przede wszystkim do kobiet w ciąży i matek karmiących piersią.
Akcja prowadzona jest na razie w internecie, obejmując serwisy parentingowe (m.in. Onet dziecko, Interia dziecko, wp.pl, babyboom, maluchy.pl, dziecko.pl) malingi targetowane oraz artykuły sponsorowane, tematyczne pakiety zasięgowe i sponsoringi serwisów. Wkrótce kampania zostanie uzupełniona o sponsoring telewizyjny i product placement. Strategią, kreacją i budżetem tych działań zajmuje się agencja Instytut Rozwoju Reklamy.
Dołącz do dyskusji: Woda "Mama i ja": Szczęście dla Ciebie, zdrowie dla dziecka