Wódka Polonaise zmienia wizerunek na PRL-owski
Grupa Sobieski zmienia wizerunek etykiety i zakrętki wódki Polonaise na stylistykę z lat 70. Relaunch ma podkreślać historię marki, a także zachęcić do niej młodszych konsumentów.
Zmienione etykiety i zakrętki dwóch wariantów wódki Polonaise są utrzymane w granatowej kolorystyce, kojarząc się z butelkami dostępnymi w latach 70. Relaunch marki ma podkreślać jej wysoką jakość i bogatą historię, budując jednocześnie nowoczesny wizerunek. - Staramy się trafić do młodszych klientów, nieco poniżej 30. roku życia, poszerzając naszą lojalną grupę docelową - uzasadnia Paweł Gręda-Szarzyński, brand manager marek krajowych w Grupie Sobieski. Relaunch wódki Polonaise został przeprowadzony na podstawie badań marketingowych, w których konsumenci opowiedzieli się za takim wizerunkiem brandu.
Odświeżoną markę promują materiały BTL w punktach sprzedaży na terenie całego kraju. Akcja przebiega pod hasłem "Tradycja o czystym brzmieniu od 1764 r" nawiązującym do daty uruchomienia Polmosu Łańcut, w którym jest produkowana wódka Polonaise.
Dołącz do dyskusji: Wódka Polonaise zmienia wizerunek na PRL-owski