Wojciech Borowski wprowadza marką Getzzz
Wojciech Borowski, do wiosny 2005 roku dyrektor zarządzający agencji McCann Erickson Polska, wprowadza na rynek markę Getzzz - kolekcja pościeli, zaprojektowaną przez młodych polskich artystów.
- Z naszego rozeznania obecnie na świecie silna marka kojarzona jednoznacznie z poscielą nie istnieje – wyjaśnia kulisy pomysłu Wojciech Borowski, prezes firmy Getzzz Polska, którą założył wraz z Pawłem Trepczyńskim.
- Owszem różne firmy sprzedają pościel jako submarkę lub element swojej oferty (Armani Casa, Esprit, Calvin Klein Home), ale w naszej opinii ciężko jest znaleść firmę która poświęca pościeli należytą uwagę.
W grudniu, we współpracy z agencją Aliganza rozpocznie się promocja Getzzz w pismach wnętrzarskich, lifestylowych. Agencja Brain przygotowuje filmy reklamowe, które będą rozsyłane w Internecie. Przez cały grudzień pościel Getzzz będzie prezentowana na wystawach w kilku miejscach w stolicy, np. w warszawskiej kawiarni Karma. Grupą docelową są osoby aktywne zawodowo, ceniące indiwidualny design, w wieku 25-37 lat.
Dołącz do dyskusji: Wojciech Borowski wprowadza marką Getzzz