„Wprost” szuka redaktora naczelnego. "Dziennikarz internetowy z krwi i kości"
PMPG Polskie Media - właściciel spółki AWR Wprost, wydawcy serwisu Wprost.pl, poszukuje redaktora naczelnego Wprost. Ma to być dziennikarz internetowy "z krwi i kości".
W ogłoszeniu zamieszczonym przez PMPG Polskie Media można przeczytać, że firma szuka „skutecznego redaktora naczelnego Wprost” w związku z rozwojem cyfrowym marki.
„Zatrudnimy z „krwi i kości” dziennikarza internetowego, który podejmie wyzwanie poprowadzenia w świecie cyfrowym tytułu z 40-letnią historią. Jeśli czujesz stagnację i poszukujesz nowych wyzwań, wiesz jak budować i prowadzić zespół, umiesz stawiać i osiągać ambitne cele postaw na Wprost” – informuje PMPG Polskie Media.
Wydawca dodaje też: „Nasza historia nie jest prosta. Mamy za sobą kilka ostrych zakrętów. Wszystkie wynikały z wiary w dziennikarską misję i chęci ochrony interesu publicznego. Nie boimy się ryzyka: niedawno zrezygnowaliśmy z wydania papierowego i postawiliśmy na cyfrowy świat. Tam widzimy przyszłość dobrego dziennikarstwa” – zaznacza.
Przejście z papieru do wydania cyfrowego
Ostatnio jako pierwsi informowaliśmy, że do redakcji dołączył jako dziennikarz Dariusz Grzędziński, a jako wydawca Agnieszka Niesłuchowska-Szczepańska. Od sierpnia na stałe z tytułem współpracuje także Marcin Dobski, który pracował już kiedyś w tygodniku (od marca do sierpnia 2018).
Dołącz do dyskusji: „Wprost” szuka redaktora naczelnego. "Dziennikarz internetowy z krwi i kości"