Wszystkie dwutygodniki people na minusie. „Party” liderem sprzedaży
W kwietniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Gala” i „Show”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) w kwietniu 2014 roku wyniosła 272 412 egz. W porównaniu do kwietnia 2013 roku była ona niższa o 18,85 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 36,81 proc. i średni wynik na poziomie 206 477 egz. W kwietniu ub.r. „Show” kosztował 1,60 zł, a obecnie 1,99 zł.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma spadła w ciągu roku o 24,47 proc. do 147 037 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 48,83 proc., odnotowała „Gala” (Burda International Polska), której średni wynik w kwietniu 2014 roku uplasował się na poziomie 45 714 egz. W czwartym miesiącu ub.r. jeden numer „Gali” kosztował 2,99 zł, a w kwietniu br. oba wydania ukazały się w normalnej cenie 4,99 zł.
ZKDP |
kwiecień |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd |
386 258 |
272 479 |
272 412 |
477 800 |
335 767 |
335 707 |
Show |
309 969 |
206 477 |
206 477 |
429 918 |
326 739 |
326 739 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
233 173 |
147 521 |
147 037 |
316 378 |
195 152 |
194 668 |
Viva |
236 584 |
146 610 |
146 460 |
276 274 |
170 110 |
170 110 |
Grazia |
183 272 |
112 163 |
112 013 |
302 715 |
164 344 |
164 194 |
Gala (dwutygodnik) |
121 482 |
45 764 |
45 714 |
172 493 |
89 379 |
89 329 |
W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 43,99 proc.) pochwalić się mogła „Grazia” (Wydawnictwo Bauer). Z kolei najwięcej straciła „Gala” - było to 25,75 proc.
ZKDP |
2014 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
marzec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd |
386 258 |
272 479 |
272 412 |
393 422 |
292 731 |
292 664 |
Show |
309 969 |
206 477 |
206 477 |
307 453 |
224 289 |
224 289 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
233 173 |
147 521 |
147 037 |
261 589 |
196 716 |
196 232 |
Viva |
236 584 |
146 610 |
146 460 |
240 054 |
150 798 |
150 798 |
Grazia |
183 272 |
112 163 |
112 013 |
149 967 |
77 940 |
77 790 |
Gala (dwutygodnik) |
121 482 |
45 764 |
45 714 |
140 470 |
61 614 |
61 564 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki people na minusie. „Party” liderem sprzedaży