SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wygrane budżety Peppermint

Poznańska agencja marketing services Peppermint wygrała przetarg na obsługę budżetu BTL słonych przekąsek Saltletts firmy Lorentz Bahlsen Snack World. W przetargu oprócz Peppermint brały udział agencje reklamowe V&P oraz GP&D.

Obecnie Agencja przygotowuje konkurs dla detalistów. Promocja rozpocznie się w połowie stycznia 2003 r.

Peppermint wygrała także przetarg na obsługę marki piwa Królewskie należącej do Brau Union Polska.

Wygrany przetarg oznacza roczną współpracę z browarem. O budżet marki Królewskie z Peppermint rywalizowały m.in. agencje Polymus BTL i Euro RSCG Dialog

Peppermint jest agencją marketing services. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii below-the-line (promocje, loterie, konkursy, programy lojalnościowe, mailingi itp.). Dostarcza kompletne rozwiązania wspierające działy Sprzedaży i Marketingu.

Dołącz do dyskusji: Wygrane budżety Peppermint

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl