„Wyjdź na prowadzenie. W każdej klasie” w kampanii Porsche Cayenne, Panamera i 911
W internecie i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa samochodów Cayenne, Panamera i 911 marki Porsche. Za planowanie i zakup mediów na jej potrzeby odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Kampania reklamowa Porsche Cayenne, Panamera i 911 przebiega pod hasłem „Wyjdź na prowadzenie. W każdej klasie”. Reklamy podkreślają sportowy rodowód i zaawansowane rozwiązania technologiczne tych samochodów.
Akcja - rozpoczęta pod koniec października, a zaplanowana do grudnia - obejmuje prasę (prestiżowe magazyny skierowany do kadry zarządzającej: „Harvard Business Review”, „Private’s Banking”, „Diner’s Magazine”, „Forbes” i „MBA Manager”) oraz internet (działania w wyszukiwarkach, spersonalizowany e-mailing do potencjalnych klientów, treści w serwisie porsche.pl).
Za planowanie i zakup mediów na jej potrzeby odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: „Wyjdź na prowadzenie. W każdej klasie” w kampanii Porsche Cayenne, Panamera i 911