SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 i TVN liderami, stacje newsowe w dół. 5 mln widzów „M jak miłość”

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” i „Ojciec Mateusz”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, w grupie 16-49 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

 

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 11 do 17 maja - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 5 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 32,35 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 12 maja na antenie stacji obejrzało 3,22 mln widzów (24,56 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,48 mln widzów (emisja 17 maja; 9. lokata). Do zestawienia top 20 na 12 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2,22 mln oglądających (12 maja) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2 mln oglądających (poniedziałek; 17. pozycja).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia serial „Ojciec Mateusz”, który został nadany w czwartkowy wieczór w TVP1. Śledziło go średnio 3,10 mln widzów, co przełożyło się na 21,52 proc. udziału.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,79 mln osób, co dało Dwójce 32,60 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik TVN „Fakty” (1,41 mln widzów; 30,47 proc. udziału), a podium uzupełnia „Uwaga! Koronawirus” (1,28 mln; 27,30 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem, TVN wyprzedził Polsat

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,15 pkt. proc. do 9,33 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,42 proc. (wzrost o 0,38 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Polsat, który tydzień wcześniej był wiceliderem. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,34 proc. (do góry o 0,27 pkt. proc.). Czwarta była TVP2 (stacja miała 7,10 proc. udziału; - 0,26 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 32,95 proc. do 33,19 proc.

Piąte było TVP Info (stacja miała 5,35 proc. udziału; - 0,46 pkt. proc.). Oczko niżej uplasowało się TVN24 (5,14 proc. udziału,; - 0,46 pkt. proc.). Dwunaste miejsce należało do Polsat News (1,77 proc.; - 0,24 pkt. proc.). Kanały newsowe nadal obszernie relacjonują epidemię koronawirusa.

TVN na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,18 pkt. proc. do 10,57 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,35 proc. (do góry o 0,50 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,27 pkt. proc. do 5,78 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,85 pkt. proc. do 4,82 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był TVN (9,89 proc.; do góry o 0,20 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami, stacje newsowe w dół. 5 mln widzów „M jak miłość”

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wierny widz
Wreszcie wszystko zaczyna wracać do normy, świetny wynik "Naszego nowego domu", bo ponad 14% w komercyjnej.
odpowiedź
User
Dziękuję, postoję
Ktoś wie ile miała sobotni koncert Eurovision Shine a Light?
odpowiedź
User
stoo
Ktoś wie ile miała sobotni koncert Eurovision Shine a Light?

ponad 700 tys
odpowiedź