SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP1, TVN i Polsat liderami, udany tydzień TVN24. „M jak miłość” hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” i konkurs MŚ w lokach narciarskich. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, w 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-59 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm „M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 7 do 13 grudnia - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 4,20 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 28,91 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugim miejscu uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,83 mln widzów, co przełożyło się na 25,44 proc. udziału.

Podium uzupełnia drużynowy konkurs MŚ w lokach narciarskich, w którym Polska zdobyła brązowy medal. Relację w TVP1 oglądało średnio 3,54 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 25,97 proc.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym był „Teleexpress” Jedynki, który 13 grudnia na antenie stacji obejrzało 3,30 mln widzów (24,70 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3,01 mln widzów (emisja 7 grudnia; 5. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 7 pozycji uplasowały się „Wiadomości” TVP1 z 2,60 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,02 mln oglądających (emisja 13 grudnia; 19. lokata).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,45 mln osób, co dało TVP2 27,54 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął reality-show „Rolnik szuka żony” (1,32 mln widzów w TVP1; 23,04 proc. udziału), a podium uzupełnia dziennik „Fakty” (1,12 mln w TVN; 23,54 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem w 4+, Polsat wyprzedził TVP2

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,54 pkt. proc. do 10,48 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,23 proc. (spadek o 0,12 pkt. proc.).

Na trzecią lokatę spadła TVP2. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,88 proc. (w dół o 0,83 pkt. proc.).

Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,60 proc. (do góry o 0,06 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 34,54 proc. do 34,19 proc.

TVN24 na czele stacji informacyjnych

Piąty był TVN24, którego udział wzrósł o 0,46 pkt. proc. do 5,80 proc. Oczko niżej znalazło się TVP Info (stacja miała 3,87 proc. udziału; - 0,06 pkt. proc.).

Wśród czołowych stacji informacyjnych z 11. na 10. miejsce awansował Polsat News (1,88 proc.; + 0,01 pkt. proc.).

TVN wyprzedził Polsat w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN, który wyprzedził Polsat. Udział stacji zwiększył się o 0,08 pkt. proc. do 9,77 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,54 proc. (w dół o 0,20 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Jedynka (+ 0,95 pkt. proc. do 6,54 proc.), która wyprzedziła Dwójkę (- 0,93 pkt. proc. do 6,35 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,28 proc.; w dół o 0,29 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP1, TVN i Polsat liderami, udany tydzień TVN24. „M jak miłość” hitem

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
TVN 24 Brawo!
0 0
odpowiedź
User
Gut
Brak Złotej Dwójki i The Voice pomógł Lego bo wzrost widowni duży. Polsat dobrze z Krainą Lodu w sobotę. Żadne nowe show nie ma szans na takie wyniki tego dnia.
0 0
odpowiedź
User
Marek
Widzę że pomimo odkodowania Polsat News stacja powoli traci w końcu ta stacja to taka podróbka TVPINFO.Sytuację ratuje jeszcze Gozdyra choć nie tylko ona.Osobiście przestałem oglądać tą stacje w czasie wyborów prezydenckich w tym czasie Gawryluk przeszła samą siebie na siłę lansowała Dudę oczywiście dzielnie pomagał jej w tym były naczelny gazety Fakt.Rymanowski chyba też nie chce odbiegać od szefowej.Kiepsko to widzę.
0 0
odpowiedź