Z CR Media do Wirtualnej Polski
Nowa polityka sprzedaży reklam Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska reorganizuje pracę Biura Reklamy rozpoczynając nowy etap we współpracy z klientami. Nowym kierownikiem Biura Sprzedaży dla Klientów Korporacyjnych WP został Michał Tober, , dotychczas pracownik CR Media Consulting. W lutym zakończy się proces reorganizacji Biura Reklamy, w ramach którego z 6 do 12 osób zwiększy się liczba pracowników - poinformował firma w komunikacie prasowym.
"Stawiamy na kreatywność, elastyczność i dynamikę. Pracujemy nad polityką cenową oraz podnoszeniem poziomu obsługi klienta. Jesteśmy przekonani, że zainicjowane przez nas w 2004 roku zmiany już przynoszą efekt w postaci wzrastającego zaufania klientów, a co za tym idzie realny wzrost przychodów." - mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży WP. - Wychodząc na przeciw oczekiwaniom rynku zdecydowaliśmy się na zwiększenie liczby pracowników BR."
Od stycznia Wirtualna Polska przebudowując dział sprzedaży wyodrębniła nowe biuro New Biznes zajmujące się aktywnym pozyskiwaniem klientów, którzy dotąd nie korzystali z Internetu jako medium reklamowego.
"Nie ograniczamy się tylko do reorganizacji wewnątrz firmy. Do Wirtualnej Polski przychodzą nowe osoby, z dużym dorobkiem w zakresie reklamy internetowej, które mają wzmocnić potencjał WP. - podkreśla Joanna Pawlak
Michał Tober - 28 lat, z wykształcenia socjolog. Od 1999 roku związany z Departamentem Internetu CR Media, początkowo jako junior media planer/buyer, by w ciągu kilku lat awansować na stanowisko Key Account Managera. Do stycznia 2005 roku pracował praktycznie dla wszystkich klientów obsługiwanych przez CR Media, w tym Starcom, Pan Media Western, Mccann, Starlink, AMGnet, Agora, Mediavision. Doradzał w sprawach e-marketingu, planował i przeprowadzał kampanie reklamowe, był też odpowiedzialny za zakup powierzchni reklamowych (zrealizował do tej pory kilkaset kampanii w Internecie).
W Wirtualnej Polsce odpowiedzialny będzie za sprzedaż powierzchni reklamowej, produktów i usług Wirtualnej Polski klientom korporacyjnym.
Dołącz do dyskusji: Z CR Media do Wirtualnej Polski