„Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem magazynów dla dzieci. „Auta” z największym wzrostem
W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Auta”, z kolei najwięcej stracił „Violetta Oficjalny Magazyn”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w maju 2015 roku wyniosła 45 606 egz. W porównaniu do maja 2014 roku zmniejszyła się ona o 20,56 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie należało do magazynu „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 42 684 egz., niższym o 9,13 proc. niż rok wcześniej.
Podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska), który rok wcześniej był piąty. Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 32 839 egz., po jednak spadku o 0,71 proc.
Oczko niżej znalazł się magazyn „Auta” (Egmont Polska), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 28,57 proc. do 32 771 egz. Tytuł ten w maju ub.r. był ósmy.
Z kolei największy spadek, wynoszący 50,05 proc. do 21 921 egz., odnotował „Violetta Oficjalny Magazyn” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca trzeciego na dziesiąte.
ZKDP | maj | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 70 000 | 45 606 | 45 606 | 73 000 | 57 409 | 57 409 |
Scooby - Doo! | 74 631 | 44 083 | 42 684 | 79 962 | 46 972 | 46 972 |
Mój Kucyk Pony | 59 050 | 32 839 | 32 839 | 55 000 | 33 073 | 33 073 |
Auta | 43 132 | 32 771 | 32 771 | 48 000 | 25 488 | 25 488 |
Księżniczka | 55 000 | 31 536 | 31 536 | 55 000 | 43 671 | 43 671 |
Lego Friends. Magazyn | 49 956 | 31 219 | 31 219 | - | - | - |
Świnka Peppa Magazyn | 42 954 | 29 120 | 29 120 | 44 985 | 28 433 | 28 433 |
Kubuś i Przyjaciele | 40 000 | 25 423 | 25 423 | 45 000 | 29 904 | 29 904 |
Magazyn MiniMini | 39 900 | 24 349 | 24 349 | 39 964 | 23 515 | 23 515 |
Violetta Oficjalny Magazyn | 50 000 | 21 921 | 21 921 | 55 980 | 43 884 | 43 884 |
W maju 2015 roku w porównaniu do kwietnia 2015 roku również największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 42,36 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Auta”. Z kolei najwięcej stracił „Violetta Oficjalny Magazyn” - było to 37,72 proc.
ZKDP | 2015 | |||||
Wirtualnemedia.pl | maj | kwiecień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 70 000 | 45 606 | 45 606 | 70 000 | 40 906 | 40 906 |
Scooby - Doo! | 74 631 | 44 083 | 42 684 | 74 972 | 40 312 | 39 160 |
Mój Kucyk Pony | 59 050 | 32 839 | 32 839 | 58 990 | 43 593 | 43 593 |
Auta | 43 132 | 32 771 | 32 771 | 40 000 | 23 020 | 23 020 |
Księżniczka | 55 000 | 31 536 | 31 536 | 55 085 | 37 348 | 37 348 |
Lego Friends. Magazyn | 49 956 | 31 219 | 31 219 | 49 915 | 28 055 | 28 055 |
Świnka Peppa Magazyn | 42 954 | 29 120 | 29 120 | - | - | - |
Kubuś i Przyjaciele | 40 000 | 25 423 | 25 423 | 38 000 | 23 150 | 23 150 |
Magazyn MiniMini | 39 900 | 24 349 | 24 349 | 39 998 | 24 349 | 24 349 |
Violetta Oficjalny Magazyn | 50 000 | 21 921 | 21 921 | 49 593 | 35 199 | 35 199 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem magazynów dla dzieci. „Auta” z największym wzrostem