Żabka chce otworzyć 250 sklepów ze swoim logo i 50 Freshmarketów w 2010 r.
Żabka planuje powiększenie sieci o kolejne 250 sklepów z logo Żabka i 50 Freshmarketów w 2010 roku, poinformowała spółka w komunikacie w środę.
"Z naszych analiz wynika, iż w Polsce może funkcjonować około 7500 sklepów Żabka i będziemy do osiągnięcia tej liczby konsekwentnie zmierzać. Zauważamy jednocześnie zmiany zwyczajów zakupowych Polaków oraz wzrost znaczenia większych formatów sklepów. Dlatego w zeszłym roku podjęliśmy decyzję o równoległym rozwoju naszej nowej sieci convenience w konwencji deli - Freshmarket. W 2010 roku, oprócz 250 Żabek, powstanie także 50 Freshmarketów" - powiedział prezes spółki Jacek Roszyk, cytowany w komunikacie.
"Wzmocnieniu pozycji w Europie sprzyja także przeniesienie w 2008 roku modelu biznesowego sieci Żabka na rynek czeski, gdzie z logo Żabki działa już 100 sklepów. Obecnie sieć sklepów Żabka jest najszybciej rozwijającą się, niezależną siecią sprzedaży detalicznej w Czechach" - czytamy dalej.
Sieć Żabka liczy obecnie ponad 2150 sklepów.
Dołącz do dyskusji: Żabka chce otworzyć 250 sklepów ze swoim logo i 50 Freshmarketów w 2010 r.