SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zapraszamy na kolejne webinary z cyklu Growth Summer Days dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych

Growth Summer Days to cykl wydarzeń dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence. Wydarzenia objęte są akredytacją DIMAQ. Kolejny, darmowy webinar odbędzie się już 11 sierpnia, a ostatni – dokładnie dwa tygodnie później.

Najbliższe spotkanie poprowadzi Anna Moczulska – Senior Digital Analyst w Artegence. Ania odpowie na pytanie: Dlaczego GA4 to przyszłość analityki digitalowej?

Podczas webinaru 11 sierpnia dowiesz się:
•    Jak śledzimy użytkowników dzięki GA4?
•    Jakie są modele atrybucji i modele zbierania danych w GA4?
•    Czym różnią się od siebie narzędzia UA i GA4?
•    Dlaczego GA4 pomoże Ci urealnić dane o ruchu na stronie?
•    Jak dzięki odpowiednim ustawieniom GA4 uzyskać więcej wejść na stronę, użytkowników, konwersji, ale i realnych klientów oraz wyższą sprzedaż?

Zapisz się na Growth Summer Days: https://artegence.com/growth-summer-days/  

Na ostatnim spotkaniu wystąpi Paweł Dunia – UX Director w Efigence. Paweł wyjaśni: dlaczego UX musi być długofalowym procesem, a nie jednorazowym projektem.

Co wydarzy się podczas webinaru?
•    Poznasz najnowsze podejścia do organizacji procesu UX i dowiesz się, jak go optymalnie wpisać w szerszą roadmapę działań digital marketingowych i produktowych.
•    Dowiesz się, co zyskują marki decydujące się na cykliczne ulepszanie swoich landing page’y, portali czy aplikacji pod kątem UX.
•    Zyskasz wiedzę dot. tego, jakie obszary Twoich produktów cyfrowych warto systematycznie audytować, badać i ulepszać.
•    Dowiesz się, jak inwestycja w design system obniża koszty kolejnych prac UX i developmentu.

Spotkania skierowane są do branży – osób, które na co dzień pracują przy projektach dotyczących stron, portali czy sklepów internetowych oraz aplikacji mobilnych – ale także tych, którym tematyka web analityki czy UX jest po prostu bliska. Uczestnicy dowiedzą się m.in.:
- Jak generować wzrost sprzedaży online dzięki dobrze dopasowanej analityce
i odpowiednio skrojonemu UX;
- Jak zwiększyć liczbę konwersji czy zaangażowania użytkowników;
- Jak tworzyć rozwiązania out of the box;
- Jakie są trendy w web analityce i UX oraz przyszłość tych obszarów.

Inicjatywa Growth Summer Days ma na celu zainspirować uczestników do konkretnych działań, dzięki którym to, za co odpowiadają, będzie unikatowe. Eksperci Artegence i Efigence chcą pokazać, jak pracują i czym się kierują, tworząc strony oraz aplikacje, które sprzedają i świetnie promują produkty czy usługi. Wziąć udział w spotkaniach mogą wszyscy, którzy są zainteresowani ich tematyką.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ – uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji dimaq.pl

Dlaczego spotkania z Artegence i Efigence?
Artegence jest jedną z największych i najdłużej funkcjonujących agencji komunikacji digitalowej w Polsce. Od 1995 roku projektuje rzeczywistości dla marek. W oparciu o kreację, design, strategię i najnowsze technologie buduje projekty, które w twórczy  
i skuteczny sposób komunikują oferty klientów agencji.

Efigence jest firmą technologiczną specjalizująca się w projektowaniu i wdrażaniu dedykowanych rozwiązań dla sektora finansowego. Od wielu lat współpracuje z największymi bankami w Polsce i zagranicą świadcząc usługi  z zakresu custom software developmentu, UX/UI i consultingu.

Podczas Growth Summer Days dzielimy się naszym doświadczeniem i know-how, które od wielu lat zdobywamy, pracując dla największych, globalnych marek  i dostarczając autorskie rozwiązania z obszaru digital.