Zespół agencji uselab przeszedł do Deloitte Digital, Hubert Anyżewski i Wiesław Kotecki dyrektorami
Prawie dwudziestoosobowy zespół agencji uselab, specjalizującej się w projektowaniu usług i produktów, zaczął pracę w agencji reklamowo-konsultungowe Deloitte Digital. - Bycie częścią Deloitte Digital umożliwi nam zwiększenie skali i zakresu działania w Polsce i regionie Europy Środkowej - uzasadnia Hubert Anyżewski, prezes uselab.
- Dzięki temu wzmocnieniu będziemy oferować naszym klientom niespotykane dotąd w Polsce i regionie Europy Środkowej połączenie komplementarnych usług z zakresu transformacji cyfrowej. Naszą ambicją jest prowadzenie innowacyjnych projektów i projektowanie rozwiązań światowej klasy, a ta transakcja zbliża nas do tego celu - opisuje przejęcie zespołu agencji uselab Zbigniew Szczerbetka, partner zarządzający Consulting Deloitte i Deloitte Digital w Europie Środkowej.
Agencja uselab została zaczęła działalność w 2007 roku. Specjalizowała się w usługach z zakresu kanałów elektronicznych i ergonomii rozwiązań cyfrowych, a także w analizie i projektowaniu usług wielokanałowych obejmujących wszystkie punkty styku klientów z markami. Działała w oparciu o połączenie wiedzy psychologicznej, naukowego podejścia do badań z praktyczną wiedzą na temat biznesu, innowacji oraz technologii.
Realizowała projekty przede wszystkim dla branży finansowej, m.in. firm PKO Bank Polski, mBank, Millennium, Citibank, BGŻ BNP Paribas, Mastercard, VISA, AXA, Aviva, Allianz, a także dla GPW, Nokii, Blackberry, T-Mobile, Plusa, Play, HBO, nc+ i Microsoftu. W sumie przygotowała ponad 350 projektów w 25 krajach, od pięciu lat we współpracy z Uniwersytetem SWPS prowadziła studia podyplomowe z zakresu user experience design.
Po dołączeniu do Deloitte Digital zespół uselab będzie funkcjonował jako linia serwisowa i centrum kompetencyjne specjalizujące się w experience strategy & design. Dotychczsowi właściciele i szefowie agencji, Hubert Anyżewski i Wiesław Kotecki, obejmą w Deloitte Digital stanowiska dyrektorów odpowiedzialnych za rozwój tego zakresu usług w regionie Europy Środkowej.
- Dołączenie uselab do grupy Deloitte daje nam unikalną możliwość połączenia naszych doświadczeń i kompetencji. Bycie częścią Deloitte Digital umożliwi nam zwiększenie skali i zakresu działania w Polsce i regionie Europy Środkowej oraz da nam możliwość wsparcia przedsiębiorstw w procesie transformacji cyfrowej, którego jednym z kluczowych obszarów jest projektowanie wielokanałowych doświadczeń. Bycie częścią globalnej organizacji, z jej kulturą innowacji oraz dostępem do wiedzy i doświadczeń z całego świata to dla nas ogromna wartość - opisuje Hubert Anyżewski.
Agencja Deloitte Digital powstała w październiku ub.r., w efekcie przejęcia przez Deloitte agencji Digital One. W maju br. powołała zespół Deloitte Communications kierowany przez Michała Olbrychowskiego, a we wcześniejszych miesiącach do agencji przeszli Adam Sierociński i Antoni Kamiński z Leo Burnett, Barbara Kropidłowska z Young & Rubicam, Karol Majewski z Lemon Sky J. Walter Thompson oraz Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek z DDB & tribal.
Deloitte nie wyklucza kolejnych inwestycji, które będą uzupełniały portfolio kompetencji i rozszerzały skalę działalności agencji. - Inwestujemy w ludzi i firmy, które uzupełniają nasze kompetencje o te najbardziej potrzebne na rynku. Dzięki temu jesteśmy w stanie sprostać najbardziej złożonym oczekiwaniom w zakresie usług cyfrowych, a często także możemy zainspirować naszych klientów do zmian, które dadzą im impuls do zupełnie nowego rozwoju i zdobywania pozycji na rynku - mówi Zbigniew Szczerbetka.
- Nasza strategia wzrostu nie sprowadza się oczywiście jedynie do przejmowania firm. Jest to jedynie akcelerator, który ma celu przyspieszenie nabywania nowych kompetencji. Podstawą naszego rozwoju w dalszym ciągu będzie intensywny wzrost organiczny. Już dzisiaj, dzięki tym akwizycjom i rekrutacjom, które uzupełniają nasze silne kompetencje strategiczne i technologiczne, jesteśmy w stanie oferować naszym klientom coraz pełniejsze portfolio usług. Nasz plan inwestycyjny zakłada dalsze rozszerzanie zakresu kompetencji cyfrowych oraz obecności terytorialnej firmy w Europie Środkowej i poza nią - dodaje Szczerbetka.
Dołącz do dyskusji: Zespół agencji uselab przeszedł do Deloitte Digital, Hubert Anyżewski i Wiesław Kotecki dyrektorami