„Zjednoczona inteligencja” - Daniel Craig jako James Bond reklamuje Sony (wideo)
Startuje globalna kampania reklamowa sprzętu Sony związana ze „Skyfall”, nowym filmie o Jamesie Bondzie. Akcję przygotowały firmy Wieden+Kennedy i RSA Films, a jej adaptacją na polski rynek zajęła się agencja Walk Creative.
W nowej kampanii Sony - prowadzonej pod hasłem „Zjednoczona inteligencja” - Daniel Craig wciela się w rolę Jamesa Bonda. W spocie przenika do ściśle strzeżonego kompleksu, w którym mieści się centrum dowodzenia, pokonując napotykanych po drodze przeciwników.
Pod koniec wchodzi do centrum dowodzenia, przysiada się do śledzącej go kobiety i enigmatycznie pyta: „Szuka pani kogoś?”. Ma to pokazywać, że tylko Bond potrafi przechytrzyć technologię Sony.
W reklamie - przygotowanej w wersji 60- i 30-sekundowej - eksponowanych jest kilka nowych urządzeń Sony: smartfon Xperia T, Xperia Tablet S, laptopy Vaio i telewizory Bravia. Niektóre z nich są też widoczne w „Skyfall”, nowym filmie o Jamesie Bondzie. Celem jest podkreślenie ich doskonałej współpracy przy gromadzeniu i łączeniu informacji i wiedzy.
- Najnowsze produkty Sony w filmie i kampanii reklamowej doskonale pasują do Bonda i „Skyfall”. Poprzez kampanię pokazujemy, jak różne technologie i produkty mogą współdziałać z korzyścią dla klientów - przekonuje Izabela Wojnarowicz, dyrektor marketingu Sony w Polsce.
Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, internecie (m.in. serwisach społecznościowych), kinach, prasie oraz lokalnych sieciach sprzedaży detalicznej. Kreację kampanii globalnie przygotowała agencja Wieden+Kennedy, a adaptacją na polski rynek zajęła się agencja Walk Creative. Spot wyreżyserował Baillie Walsh, a wyprodukowała firma RSA Films.
Dołącz do dyskusji: „Zjednoczona inteligencja” - Daniel Craig jako James Bond reklamuje Sony (wideo)