Złote rady zakupowe reklamują Moliera2.com
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa internetowego sklepu odzieżowego Moliera2.com nawiązująca do sezonu świątecznego i wyprzedażowego. Akcję realizuje agencja reklamowa Braughman Group Media.
- Przekaz reklamowy skierowany do klientów sklepu opiera się na krótkich hasłach w formie memów. Hasła w naszej kampanii mają wywoływać uśmiech. Nawiązują bezpośrednio do usłyszanych wypowiedzi , stwierdzeń z przymrużeniem oka, natomiast forma graficzna nawiązuje do krótkich widomości tekstowych - opisuje Agnieszka Majczyk, PR & marketing manager w Moliera2.com.
- Zależy nam aby działać niestandardowo, przykuwać uwagę w nieoczywisty sposób, dlatego stawiamy na intrygujące treści i spektakularne nośniki, które zwrócą uwagę naszej grupy docelowej - zaznacza.
Akcja obejmuje różnego typu nośniki (TrafficBoard130, powierzchnie cyfrowe i siatki wielkoformatowe) w centrum Warszawy, Gdańska , Krakowa i Poznania.
Kampania jest realizowana na wyłączność przez agencje reklamową: Braughman Group Media.
Dołącz do dyskusji: Złote rady zakupowe reklamują Moliera2.com