Złote Spinacze po raz dwunasty
Związek Firm Public Relations po raz dwunasty organizuje konkurs Złote Spinacze, który ma wyłonić najlepsze kampanie public relations w Polsce.
Konkurs Złote Spinacze 2014 ma charakter otwarty i jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, non-profit oraz podmiotów indywidualnych realizujących kampanie PR w Polsce.
Zgłoszenia do 27 kategorii konkursowych, w tym 15 głównych, 2 specjalnych i 10 sektorowych, można nadsyłać w dwóch terminach: do 14 sierpnia br. oraz do 21 sierpnia br. Na 6 października br. zaplanowano ogłoszenie wyników I etapu konkursu i listy nominowanych projektów, a do 20 października br. finaliści będą mieli czas na przesyłanie dodatkowej dokumentacji do II etapu.
Do grona jury, jak co roku, zaproszeni zostali eksperci public relations, przedstawiciele świata nauki, mediów oraz organizacji biznesowych i pozarządowych. W tym roku projekty konkursowe oceniać będzie 49 jurorów. Audytorem konkursu od początku jego istnienia jest firma doradcza KPMG.
Gala Złotych Spinaczy 2014 odbędzie się 5 grudnia br. w hotelu Westin w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Złote Spinacze po raz dwunasty