Zmiany marketingowe w Mio Technology
Mariusz Manowski został dyrektorem ds. rozwoju biznesu Mio Technology w Europie Wschodniej.
Mio Technology Ltd. (MTL) ogłosiła, że Mariusz Manowski dołączył do firmy jako dyrektor ds. rozwoju biznesu i będzie nadzorować sprzedaż oraz wspierać działania związane z public relations i marketingiem na rynku Europy Wschodniej (Polska, Czechy, Węgry, Słowacja i Rumunia).
"Jestem bardzo zadowolony, że dołączyłem do Mio Technology. Współpracowałem z firmą Mio przez wiele lat, więc bardzo dobrze znam jej produkty. Jako że rynek w tym regionie rozwija się bardzo szybko, dołożę wszelkich starań, aby Mio zyskała status czołowej marki w dziedzinie urządzeń GPS w ocenie konsumentów z Europy Wschodniej" - powiedział Mariusz Manowski.
Mariusz Manowski będzie pracować w Warszawie ściśle współpracując z centralą firmy Mio w Taipei.
Mariusz Manowski ma ponad 14 letnie doświadczenie w branży IT. Wcześniej pracował w Optimus SA, jako dyrektor ds. marketingu, dyrektor ds. sprzedaży w Action SA, a także kierownik produktu w TCH Components SA.
Mariusz Manowski jest absolwentem studiów MBA Oxford Brookes University w WSZ Polish Open University w Warszawie. W wolnych chwilach fotografuje, gra w squasha, jeździ na rowerze i uprawa sporty wodne oraz narciarstwo. Jest żonaty ma dwoje dzieci.
Zgodnie z najnowszym raportem firmy badawczej Canalys, firma Mio jest czołowym sprzedawcą urządzeń GPS w Europie Środkowej i Wschodniej, posiadającą ponad 50-procentowy udział w rynku, a fakt, że Mariusz Manowski dołączy do jej zespołu jeszcze bardziej wzmocni jej konkurencyjność w regionie.
Dołącz do dyskusji: Zmiany marketingowe w Mio Technology