Zmiany w 'Dzień Dobry'
31 marca wydawnictwo DD Media wprowadziło na rynek nowe 'Dzień Dobry'.
Odtąd Dzień Dobry będzie cotygodniowym magazynem formatu A4, drukowanym na papierze wysokiej jakości.
„Pierwszy dzień dystrybucji i od razu sukces - opowiada Janusz Kieś, Redaktor Naczelny magazynu. Wysłaliśmy naszych ankieterów, którzy prowadząc mini badania na grupie docelowej stwierdzili, że czytelnicy przyjaźnie i z entuzjazmem przyjęli nasze pismo. Ze zdumieniem patrzyliśmy na ustawiających się przy kolporterach czytelników, którzy niejednokrotnie chcieli płacić za nasz magazyn”.
Nowe Dzień Dobry skierowane jest do osób w wieku 20-45 lat, mieszkańców największych miast Polski i ukazywać się będzie zawsze w piątki.
Sprofilowany został jako magazyn inspirujący, obejmujący każdą ważną sferę codziennego życia mieszkańca miasta.
Dystrybucja obejmuje główne węzły komunikacyjne miast (poprzez sieć kolporterów), domy jednorodzinne (zasięg ok. 50% wszystkich gospodarstw), instytucje oraz kanał dostaw Telepizzy.
„Wracamy do oryginalnej koncepcji naszego pisma – tygodnika, jaki wydawaliśmy od września 2000 roku.Dzięki dokładnie przeprowadzonym analizom rynku, wypracowaliśmy odświeżoną formułę, która bliższa jest czytelnikom i podkreśla nowy wizerunek Dzień Dobry- powiedział Morten Lindholm, Prezes wydawnictwa.
„Obserwując trendy w rozwoju światowego rynku prasowego stworzyliśmy magazyn, który odpowiada na rosnące oczekiwania naszych czytelników oraz reklamodawców - zabieganych mieszkańców miast.
Pieczę nad zawartością merytoryczną pisma pełniła dedykowana grupa projektowa składająca się z osób o wąskich kompetencjach (dystrybucja, marketing, sprzedaż, redakcja).
„Stworzyliśmy projekt, który godzi interesy czytelników z reklamodawcami. Wszystkie rubryki zostały zaprojektowane z myślą o obu grupach – czytelnik znajdzie inspirujące, praktyczne informacje jak i te, podane w krótki, nietuzinkowy sposób. Z kolei reklamodawca będzie miał przyjemność widnieć ze swą komunikacją w przyjaznym odredakcyjnym otoczeniu” – podkreśla Małgorzata Solarczyk, Dyrektor Sprzedaży magazynu.
Kampania nowego tytułu zaplanowana została na miesiąc kwiecień.
Kampanię przygotowała Agencja Reklamowa DREAM TEAM.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w 'Dzień Dobry'