Zmiany w Gruppa66 Ogilvy
Awanse i powiększenie zespołu w Gruppa66 Ogilvy.
W Dziale Obsługi Klienta Gruppa66 Ogilvy awansowały trzy osoby. Nowe stanowiska objęły: Magdalena Olejniczak, Marzena Osmólska oraz Iwona Michalska. Po praktykach w Agencji pozostają Katarzyna Hołub i Kamila Floryszak.
Z początkiem listopada Magdalena Olejniczak została awansowana na stanowisko Account Supervisor a Marzena Osmólska została nowym Account Managerem w zespole kierowanym przez Macieja Lissowskiego. Magda i Marzena to typy osób, na które będziemy stawiać w Agencji. Sprawne zarządzanie zespołami, duża wiedza merytoryczna i doskonały kontakt z Klientem zawsze będą premiowane awansami w Gruppa66 Ogilvy – mówi Maciej Lissowski, Client Service Director Agencji.
Magdalena Olejniczak pracuje w Gruppa66 Ogilvy od 2005 roku. Od początku zajmuje się obsługą British American Tobacco Polska. Karierę reklamową rozpoczynała w 2000 roku w Euro RSCG Marketing House na stanowisku Project Managera obsługując Philip Morris Polska.
Marzena Osmólska jest w branży również od 2000 roku. Ma na swoim koncie pracę m.in. dla Telekomunikacji Polskiej oraz Hewlett Packard. Od 2003 roku w Gruppa66 Ogilvy obsługiwała m.in. IBM i Fortis Bank. Obecnie pracuje dla jednego z głównych Klientów Agencji: British American Tobacco Polska.
W teamie Olgi Sobieraj awans na Account Executive otrzymała Iwona Michalska. Iwona swoim zaangażowaniem w pracę i bardzo dobrą współpracą z Klientami w pełni zasłużyła na awans – powiedziała Olga Sobieraj, Client Service Director w Gruppa66 Ogilvy.
Iwona Michalska pracuje w agencji od roku. Obsługuje GE Money, Unilever oraz Klosterfrau. Jest absolwentką wydziału Zarządzania i Marketingu Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Lazarskiego.
Zespół powiększył się także o dwie nowe osoby Account Coordinator. Po zakończeniu trzymiesięcznych praktyk Katarzynie Hołub i Kamili Floryszak zaproponowano pracę na wyżej wymienionym stanowisku - podano w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Gruppa66 Ogilvy