SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Znamy laureatów Złotych Spinaczy 2013

W piątek odbyła się uroczysta gala wręczania nagród Złote Spinacze. Nagroda przyznawana jest rokrocznie najlepszym kampaniom public relations.

W tegorocznej edycji Złotych Spinaczy wpłynęło 250 zgłoszeń, a nominacje uzyskało 81 kampanii, podzielonych na 28 kategorii: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych. Po dwa wyróżnienia otrzymały agencje Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Ogilvy PR, 180heartbeats + Jung v. Matt, Partner of Promotion, Publicon Public Relations oraz Neinver Polska i Imago Public Relations.

Lista zwycięzców konkursu Złote Spinacze 2013

KATEGORIE GŁÓWNE:
PR korporacyjny: jury zdecydowało o nieprzyznaniu nagrody głównej
PR produktu: Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2, Coca-Cola. Podziel się radością! czyli magia imion
Kampania edukacyjna: Konfederacja Lewiatan, Przedsiębiorcy tworzą
Komunikacja antykryzysowa lub komunikacja kryzysowa: Lighthouse Consultants, „Sprawa poznańska” czyli zażegnanie kryzysu w zarodku
Public affairs i lobbying: FleishmanHillard, Forum Rozwoju Efektywnej Energii (FREE)
Kampania społeczna: 180heartbeats + Jung v. Matt, Rak’n’Roll Records – charytatywna wytwórnia muzyczna; Ogilvy PR, Język polski jest ą-ę
Komunikacja wewnętrzna: BNP Paribas Bank Polska, Porozmawiajmy o kampanii
Event komercyjny: Neinver Polska i Imago Public Relations, Witamy w Katowicach – przebudowa dworca, transformacja postaw
Event społeczny: Go Culture i Fundacja "Kultura nie boli", Big Book Festival 2013
Launch nowego produktu, usługi lub firmy: Publicon Public Relations, Kurkowa 14; Walk PR, Bractwo Feniksa-Walk PR dla Carlsberg Polska
Corporate social responsibility: Orange Polska, Pracownie Orange
PR miejsca, miasta lub regionu: PR Inspiration, Mall Wall Art.
Social media: Sarota PR, Sapphire rozgrywka
Business-to-business PR: Makro Cash and Carry Polska, Korona Smakosza
PR finansowy i relacje inwestorskie: Nobili Partners, Komunikacja programu publicznych emisji obligacji korporacyjnych PCC Rokita S.A.
Sektor publiczny: Partner of Promotion, „dalEKOwzroczni” – przyszłość w czystych barwach

>>> Poznaliśmy zwycięzców konkursu Złote Spinacze 2012

KATEGORIE SPECJALNE:
Kreatywność: 180heartbeats i Jung v. Matt, Rak’n’Roll Records – charytatywna wytwórnia muzyczna
Efektywność: Ogilvy PR, Język polski jest ą-ę

>>> Rozdano Złote Spinacze 2011, trzy dla Euro RSCG Sensors

KATEGORIE SEKTOROWE:
Technologia, IT, telekomunikacja: Intel Technology Poland i Monday Public Relations, Intel Extreme Masters Katowice, czyli mistrzostwa świata w cybersporcie po raz pierwszy w Polsce
Finanse: ING Życie, „Zrób Rakowi Wspak” - Niestandardowe działania PR dla produktu - ubezpieczenia na wypadek nowotworu Ona i On ING Życie
Zdrowie (usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne): Havas PR dla Fundacji Rak’n’Roll, Gadaj*Badaj
Uroda: jury zdecydowało o nieprzyznaniu nagrody głównej
Sektor spożywczy: Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2,
Coca-Cola. Podziel się radością!, czyli magia imion
Media i styl życia: Mondelez Polska, Milka. Moje miasto się przytula
Kultura: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Public Dialog, Muzeum Utracone - Przywraca Pamięć
Sport, turystyka, rekreacja: Partner of Promotion, Twardziele o miękkich sercach
Nieruchomości i budownictwo: Publicon Public Relations, Kurkowa 14
Przemysł, transport, logistyka: Neinver Polska i Imago Public Relations, Witamy w Katowicach – przebudowa dworca, transformacja postaw

 

Dołącz do dyskusji: Znamy laureatów Złotych Spinaczy 2013

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mary
Krąg wzajemnej adoracji ... Gratulacje ;) za rok spotkacie się znóww tym samym składzie ...
odpowiedź