Żuraw Lotek „bez dzieci nie poleci” w kampanii PLL LOT dla dzieci i rodziców (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Polskich Linii Lotniczych LOT prezentująca udogodnienia zapewniane przez przewoźnika dzieciom. Akcja, przygotowana przez firmy Change i Rio de Post, jest prowadzona pod hasłem „Lotek bez dzieci nie poleci”.
Sympatyczna postać żurawia Lotka, nawiązująca do logo PLL LOT, ma na celu zachęcić dzieci do podróży samolotem i jednocześnie pokazać rodzicom, jakie udogodnienia LOT oferuje najmłodszym pasażerom (m.in. specjalnie skomponowane posiłki, książeczki, kolorowanki i kredki) oraz ich opiekunom (bezpłatny transport wózków dziecięcych i bagażu dzieci). W animowanym spocie Lotek śpiewa o tym piosenkę w konwencji karaoke.
Kampania jest kontynuacją komunikacji z tym bohaterem prowadzonej od zeszłego roku pod hasłem „Lotek bez dzieci nie poleci”. Wizerunek Lotka jest wykorzystywany m.in. na specjalnie oznakowanych stanowiskach LOT-u, w paszportach na pieczątkach otrzymywanych za każdy rejs rozpoczynający się z lotniska Chopina w Warszawie, na zawieszkach bagażowych dla dzieci, w kolorowankach oraz w magazynie pokładowym „Kaleidoscope”.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (w kanałach dziecięcych, m.in. Disney Channel, Disney XD i Disney Junior) oraz internecie (disney.pl).
Kreację kampanii przygotowała agencja Change, która jest autorem całej koncepcji komunikacji z Lotkiem. Animacją spotu zajęło się studio Rio de Post, muzykę skomponował Rafał Żak.
Dołącz do dyskusji: Żuraw Lotek „bez dzieci nie poleci” w kampanii PLL LOT dla dzieci i rodziców (wideo)