Zurych z logo i hasłem „Word Class. Swiss Made”
Zurych będzie promował swój wizerunek turystyczno-gospodarczy pod hasłem „Zurych - Word Class. Swiss Made”. Kampania we wrześniu obejmie Europę i Bliski Wschód.
Nowe hasło i logo Zurychu mają odzwierciedlać najważniejsze zalety tego miasta: obowiązujące w nim najwyższe standardy, narodową precyzję i niezawodność. Znak graficzny miasta jest utrzymany w kolorze niebieskim, charakterystycznym dla Zurychu. Logo i hasło - stopniowo wprowadzane w ciągu najbliższych sześciu miesięcy - będą używane przez lokalną izbę turystyczną we wszystkich działaniach informacyjnych i reklamowych.
Nowa identyfikacja promocyjna i kampania Zurychu mają na celu zwiększenie ruchu turystycznego w mieście, przyciągnięcie do niego klientów biznesowych oraz wzmocnienie gospodarki całego regionu. Działania - skierowane do mieszkańców Europy i Bliskiego Wschodu - rozpoczną się we wrześniu, obejmując reklamy w CNN, broszury informacyjne w samolotach linii Swiss oraz punkt informacyjny na zuryskim lotnisku.
Dołącz do dyskusji: Zurych z logo i hasłem „Word Class. Swiss Made”