„Zwierciadło” z kalendarzem, na okładce Kayah (wideo)
W czwartek 20 września br. ukaże się październikowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Do całego nakładu numeru dołączony zostanie kalendarz na 2013 rok z planerem. Na okładce wydania znajdzie się zdjęcie Kayah.
Numer liczyć będzie 232 strony, ukaże się w nakładzie 162,5 tys. egz. i w cenie 11,90 zł. Wspierać go będzie kampania reklamowa w telewizji (TVN i stacje tematyczne TVN, kanały Atmedia i Discovery Media), radiu (Radio ZET, RMF FM), prasie („Polityka”, „Newsweek”, „Gala”, „Sens”) oraz w internecie (Wirtualna Polska, YouTube, Ad Taily, Zwierciadlo.pl), kinie (Multikino), w punktach sprzedaży i w metrze. Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiadała agencja Directors, za czas w telewizji zakupił dom mediowy Equinox.
W I półroczu br. średnia sprzedaż ogółem „Zwierciadła” wyniosła 89 148 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Zwierciadło” z kalendarzem, na okładce Kayah (wideo)