Zyskuje Pani Domu
Pani Domu: lepsze wyniki, lepsza jakość
Pani Domu może pochwalić się największymi sukcesami na rynku tygodników kobiecych w drugim półroczu 2002. Ma niezmiennie pierwsze miejsce w rankingu czytelnictwa, drugą pozycję w sprzedaży oraz, co szczególnie doceniają reklamodawcy, najniższe koszty dotarcia spośród trzech wiodących tygodników kobiecych.* Żaden inny tygodnik kobiecy nie może pochwalić się takimi wynikami.
Według danych wydawcy w pierwszych miesiącach 2003 roku Pani Domu umocniła jeszcze swoją pozycję w segmencie. "Konsekwentnie realizujemy politykę inwestowania w jakość tytułu." - mówi Małgorzata Barankiewicz, dyrektor wydawniczy segmentu pism kobiecych Axel Springer Polska.
Na okładce Pani Domu pojawił się piąty kolor, który do tej pory używany był prawie wyłącznie w miesięcznikach i pismach z tzw. wyższej półki. "W najbliższym czasie planujemy również wprowadzenie nowych elementów graficznych wzbogacających nową formułę Pani domu". - mówi Ewa Czaczkowska, redaktor naczelna tygodnika.
Od numeru 24 Pani Domu drukowana będzie na lepszym papierze o większym stopniu białości. Jest to w tej chwili najnowocześniejszy papier, który dopiero niedawno pojawił się na światowym rynku i gwarantuje znakomitą jakość zdjęć oraz druku. Ta informacja ucieszy z pewnością nie tylko czytelników Pani Domu, lecz również reklamodawców.
Dołącz do dyskusji: Zyskuje Pani Domu