Żywiec Zdrój: Wejdź na dobry szlak wiosną! (wideo)
W najważniejszych mediach rozpoczyna się wiosenna kampania reklamowa wody Żywiec Zdrój. Akcję pod hasłem „Wejdź na dobry szlak wiosną!” przygotowały agencje Young & Rubicam i Garden of Words oraz dom mediowy MediaCom.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa Żywca Zdrój zachęca do regularnego picia odpowiedniej ilości wody, podkreślając, że jest to niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. W ramach działań – będących drugą odsłoną akcji „Dbam o siebie. Piję wodę” – w serwisie internetowym pijewode.pl udostępniono kalkulator pozwalający każdemu użytkownikowi obliczyć dzienne zapotrzebowanie na płyny i pochodzące z nich kalorie w zależności od różnych czynników.
Akcja reklamowa pod hasłem „Wejdź na dobry szlak wiosną!” jest prowadzona w telewizji (czołowe stacje ogólnopolskie, m.in. TVP, TVN i TV4), prasie (czasopisma kobiece i poradnikowe, m.in. „Twój Styl”, „Pani”, „Świat Kobiety”, „Dobre Rady” i „Poradnik Domowy”, akcja specjalna z dziennikiem „Metro”), internet (portale społecznościowe, m.in. Facebook i Nasza-klasa.pl) oraz outdoor (wielkoformatowe siatki m.in w Warszawie i Łodzi, plakaty w pociągach Kolei Mazowieckich i Szybkiej Kolei Miejskiej na wybranych trasach).
Strategię i kreację kampanii – zaplanowanej w telewizji do 25 kwietnia – przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom, a działania PR prowadzi agencja Garden of Words.
Dołącz do dyskusji: Żywiec Zdrój: Wejdź na dobry szlak wiosną! (wideo)