Sara Sampaio urodziła się 21 lipca 1991 w Portugalii. Jej kariera modelki rozpoczęła się tuż po tym kiedy wygrała konkurs piękności w 2007 roku. W maju 2011 wygrała portugalski konkurs “Globo de Ouro”. Następnie otrzymała tytuł top modelki roku, a w listopadzie została nominowana do Best Model 2011 przez portugalską telewizję Fashion TV. Aktualnie jest nową twarzą marki Calzedonia w plażowej kampanii lato 2012, która została zrealizowana w dwóch lokalizacjach, w Grecji i na Jamajce.
Polska marka ekskluzywnej odzieży damskiej Aryton rozpoczęła jesienne działania reklamowe. Zaplanowano obecność na outdoorze, w prasie, internecie oraz aktywności w Centrach Handlowych.
Videowall o rozdzielczości 10240 x 1440 pixeli, na który składa się 64 monitorów. Kamery HD, teleskopowe statywy, oświetlenie LED, zaawansowana technologia. Nowe studio TVN24 i Faktów przypomina kadr z filmu science fiction. Ale z niego będą nadawane same fakty i najświeższe informacje. Start 3 października o 19.00 - dokładnie w 15. rocznicę powstania TVN i wyemitowania pierwszego programu stacji - "Faktów".
Telewizja Polska jest już gotowa na XXX Igrzyska Olimpijskie w Londynie. O 14.30 w czwartek 26 lipca ruszyło telewizyjne studio olimpijskie. Gospodarzami byli Paulina Chylewska i Maciej Kurzajewski, a wśród zaproszonych gości najważniejsza w publicznej telewizji osoba, czyli prezes zarządu TVP Juliusz Braun.
Anna Hejka, Andrzej Głowacki, Adam Kruszewski, Maciej Kaczmarski i Marian Owerko w III edycji programu „Dragons’ Den - jak zostać milionerem".
Piotr Żyła – najpopularniejszy sportowiec sezonu zimowego – został twarzą marki Beskidzkie, której właścicielem jest firma Aksam.
W czternastej edycji konkursu GrandFront na najlepsze polskie okładki prasowe główną nagrodę przyznano „Polsce The Times” za pierwszą stronę wydania po zamachach terrorystycznych w Paryżu. Nagrody specjalne otrzymały natomiast „Ruch Muzyczny”, „Tygodnik Powszechny”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Twój Styl” i „Dziennik Zachodni”.
Aktorka Karolina Gorczyca została ambasadorką marketingową marki odzieżowej 4F (produkowanej przez firmę OTCF). Działania z udziałem Gorczycy będą realizowane m.in. w BTL-u i poprzez eventy.
Przez dwa dni muzycznego, w sopockiej Operze Leśnej publiczność oraz widzowie Polsatu mieli prawdziwą, muzyczna ucztę. Podczas piątkowego wieczoru w koncercie Life is life - Przełomowe Lata 80-te, wystąpili Rick Astley, Belinda Carlisle, Helena Vondraćkowa, zabierając słuchaczy w sentymentalną podroż do lat minionych. W drugim tego wieczoru koncercie - "TOP OF THE TOP" o nagrodę Bursztynowego Słowika walczyło dwunastu młodych wykonawców z Europy. W głosowaniu sms-owych, sympatię widzów, a tym samym prestiżową nagrodę zdobyła francuska wokalistka Imany. Nagrodę specjalną otrzymała brytyjska piosenkarka Amy MacDonald. Drugą festiwalową noc prowadził jeden z najlepszych, polsatowskich duetów - Paulina Sykut-Jeżyna oraz Maciej Rock. Na scenie pojawił się DJ Bobo. Występ Sylwii Grzeszczak wywołał prawdziwie szczery aplauz, a piosenkę Pożyczony, śpiewał cały sopocki amfiteatr. Zwycięzca Must Be The Music, zespół Enej, który wykonał wakacyjne przeboje tego lata. Natalia Schroeder i Liber zagrzewają publiczność. Na scenie Urszula z hitem Konik na biegunach, a zaraz po niej zespół Pectus, który odbiera złotą płytą. Tego wieczoru wystąpili jeszcze Honey, która zachwyciła nową fryzura, zespół Lemon, Margaret oraz Rafała Brzozowskiego. Długo oczekiwany występ Edyty Górniak przyjęto owacjami.
Drużyna Andrzeja Piasecznego wygrała trzecią edycję "Bitwy na głosy". W finałowym odcinku, pokazanym przez TVP2 w sobotę 10 listopada br., zespół z Kielc pokonał drużynę Ewy Farnej. Wygrane przez nich 100 tys. zł powędruje do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.
Jeżeli Państwa firma jest zainteresowana współpracą z serwisem Galeria portalu Wirtualnemedia.pl,
to wszelkie pytania i wątpliwości prosimy kierować na adres:
admin@wirtualnemedia.pl