WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce



Marketing sportowy

dziedzina marketingu klasycznego, której podmiotem jest sport. Jest wykorzystywany przez organizacje sportowe oraz przedsiębiorstwa, które poprzez sponsoring albo poprzez skojarzenia ze sportem promują produkty i wspierają marki rynkowe.

Specjaliści wyróżniają następujące trzy obszary składające się na marketing sportowy:

1.Marketing przedsiębiorstw wolnorynkowych realizowany poprzez sport
2.Marketing produktów i usług sportowych
3.Marketing organizacji sportowych
W Polsce jest często utożsamiany wyłącznie ze sponsoringiem.
Wikipedia

*

*

    • asasqwq 2015-06-17 19:33

      fdsafdsafdsa fdsafdsa

DODAJ KOMENTARZ

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

Gorące informacje

Praca.Wirtualnemedia.pl

Zamów newsletter
SPRAWDŻ, CO ZYSKUJESZ