Rebranding jest to proces gospodarczy, który odznacza się:
-zmianą nazwy firmy lub produktu,
-image'u,
-lub logo.
Bardzo często jest to spowodowane repozycjonowaniem produktu lub rozpoczęciem współpracy z innymi firmami. Jednym z przykładów tego drugiego rebrandingu jest sieć telefonii komórkowej Idea, zmieniająca nazwę na globalną markę Orange.
Rebranding wiąże się wymianą oznakowań firmy we wszystkich publikacjach i reklamach firmy (TV i radio), również w salonach, oddziałach na terenie całego kraju - wewnątrz i na zewnątrz budynków oraz materiałach POS. Jedne z bardziej spektakularnych rebrandingów w Polsce: Idea-Orange: 4 tygodnie produkcji, 1 tydzień wymiany oznakowań wewnątrz i na zewnątrz budynków (ok. 700 salonów); Warta: wymiana logo - tablice dojazdowe, oznakowania wewnętrzne całych budynków oraz kasetony zewnętrzne.
Wikipedia
DODAJ OGŁOSZENIE Ogłoszenie już od 200zł!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl