SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,90 mln widzów „Familiady”. TVP2 zdecydowanym liderem rynku

„Familiadę” w jesiennej ramówce ogląda 1,90 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia teleturnieju niemal się nie zmieniła. TVP2 w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym.

„Familiada”; fot. TVP „Familiada”; fot. TVP

Od 1 września do 9 listopada br. „Familiadę” oglądało średnio 1,90 mln widzów. Przełożyło się to na 20,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Teleturniej na antenie TVP2 oglądać można w soboty i niedziele o godz. 14.00.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia „Familiady” niemal się nie zmieniła - minimalnie wzrosła widownia, ale spadł udział w rynku. Wówczas program prowadzony przez Karola Strasburgera oglądało średnio 1,88 mln widzów, przy udziale wynoszącym 20,97 proc.

Dwójka w paśmie nadawania teleturnieju jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugi jest Polsat z wynikiem na poziomie 8,93 proc. Stacja ta wtedy pokazuje gł. powtórki talent-shows: „Hell’s Kitchen” i „SuperDzieciak”. Trzeci jest TVN (powtórki „MasterChef’a” i „Mam talent!”; 7,53 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. filmy fabulerne i program „Retromania”; 5,98 proc.).

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

Stacja

AMR

SHR %

TVP2 - Familiada

1 900 668

20,47%

Polsat

829 201

8,93%

TVN

699 107

7,53%

TVP1

555 653

5,98%

Wpływy z reklam pokazywanych wokół rodzinnego programu w analizowanym okresie wyniosły 1,98 mln zł. Dla porównania, w analogicznym okresie ub.r. było to 2,49 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Teleturniej „Familiada” emitowany jest na antenie TVP2 od 1994 roku. Program prowadzi Karol Strasburger, a jego producentem jest firma Astro, należąca do Ryszarda Krajewskiego.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,90 mln widzów „Familiady”. TVP2 zdecydowanym liderem rynku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ogladacz
Oglądam Familiadę co weekend, nie wyobrażam sobie aby miało jej kiedyś zabraknąć.
0 0
odpowiedź
User
ogladacz
Oglądam Familiadę co weekend, nie wyobrażam sobie aby miało jej kiedyś zabraknąć.
0 0
odpowiedź
User
piotr
Ponad 21 lat i wciąż taki wynik...
To jest - mimo wszystko - po prostu fenomen. I to na dużą skalę. Brawo!
0 0
odpowiedź