SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

159 kampanii zakwalifikowanych do jedenastej edycji Mixx Awards

159 kampanii zgłaszanych przez 123 reklamodawców, agencji, domów mediowych i mediów zostało zakwalifikowanych do udziału w jedenastej edycji MIXX Awards. Listę nominowanych w konkursie na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu poznamy 30 października 2017 roku, a laureaci każdej z 20 kategorii odbiorą statuetki podczas gali, która odbędzie się 30 listopada. Wydarzenie jest organizowane przez IAB Polska.

W tegorocznej edycji Mixx Awards bierze udział 123 reklamodawców, agencji, domów mediowych i mediów. Zgłoszone kampanie zostały przygotowane dla 96 marek, wśród nich są Burger King, Canal+, EB, Ferrero, Citroën, Gazeta Wyborcza, Jeronimo Martins, Maspex, Netia, Play, Polkomtel, Samsung, Showmax, Unilever czy Żywiec.

Wśród nominowanych do nagród agencji i domów mediowych są  m.in. Bardzo, Deloitte Digital, Dentsu Aegis Network Poland, Grandes Kochonos Digital, K2 Media, MEC, MullenLowe Mediahub Poland, Papaya Films, OS3, They.pl, TVN Media czy Zenith.

Spośród reklamodawców nominacje zdobyły m.in. Allegro, Grupa PZU, ING Bank Śląski, Kompania Piwowarska, Ministerstwo Finansów, Play, USP Zdrowie czy Tchibo.

– Cieszy nas to, że w Mixx Awards biorą udział zarówno duże, jak i mniejsze organizacje. Trzymamy kciuki w szczególności za tych, którzy odważyli się startować, przezwyciężając obawy związane z niskimi budżetami projektów lub małą rozpoznawalnością ich marek wśród agencji z dużym dorobkiem. W naszym konkursie wszyscy mają takie same szanse. Liczy się efektywność i kreatywność podejścia - komentuje Robert Wielgo, wiceprezes i CMO IAB Polska.

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Jury złożone jest z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców. Oceni kampanie jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.

Nominacje w 20 kategoriach zostaną ogłoszone 30 października br., a 30 listopada statuetki trafią do rąk tych, którzy dziś liczą się w digitalu. Podczas Mixx Awards zostaną także wręczone nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda za szczególne osiągnięcia życiowe.

W ubiegłym roku do Mixx Awards zgłoszono 226 kampanii. Wręczono 65 nominacji dla 49 kampanii – najczęściej realizowane były przez H&M, Orange i Allegro. 

Dołącz do dyskusji: 159 kampanii zakwalifikowanych do jedenastej edycji Mixx Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl