Ponad 70 tys. zł za spot przy "Faktach" w TVN
Biuro reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na maj br. W TVN najwyżej, bo na ponad 70 tys. zł wyceniono reklamy przy serwisie informacyjnym "Fakty".
77,4 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) trzeba zapłacić za reklamę emitowaną przy codziennym wydaniu "Faktów". Stawka dla emisji w niedzielne wieczory jest nieco niższa i wynosi 73,9 tys. zł.
Spot przy serwisie sportowym wyceniono na 61,8 tys. zł w dni robocze i 59 tys. zł w niedziele. Z kolei za reklamy przy prognozie pogody trzeba zapłacić odpowiednio 61,8 tys. zł i 54,2 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy "Kuchennych rewolucjach" muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 54,7 tys. zł, a ci, którzy chcą się pojawić przy "Milionerach" - 48,3 tys. zł.
Na 41,8 tys. zł wyceniono spot przy sobotnim programie "Azja Express", a 600 zł mniej kosztuje reklama przy niedzielnym "Masterchef Junior".
39,5 tys. zł kosztuje emisja filmu reklamowego przy serialu "Na Wspólnej", 38,8 tys. zł - przy serialu "Mój agent" i 37,3 tys. zł - przy "Kuba Wojewódzki".
Cena reklamy przy programie "Ugotowani w parach" wynosi 37,1 tys. zł, 32,4 tys. zł - przy programie "Nastolatki rządzą kasą" i 30,8 tys. zł przy serialu "Skazana".
Będą aukcje przy topowych formatach
Poza podaniem cen dla emisji spotów w maju, TVN Media 25 kwietnia zorganizuje aukcję przy premierowych i finałowych odcinkach swoich topowych formatów. Wśród finałowych odcinków licytowanych formatów pojawią się: "Azja Express", "Kuchenne Rewolucje", "Ugotowani w parach" i "Nastolatki rządzą…kasą".
W sprzedaży są też ekskluzywne bloki reklamowe – dostępne tylko i wyłącznie w tym modelu zakupu. Każdy blok jest przeznaczony tylko dla jednego reklamodawcy.
TVN Media jako drugie - po Biurze Reklamy TVP - podało ceny reklam na maj br.
Dołącz do dyskusji: Ponad 70 tys. zł za spot przy "Faktach" w TVN
Dla porównania Polsat nadaje swoje "Wydarzenia" w dni powszednie aż 3 razy dziennie (o 12:30, 15:50, 18:50).