729 tys. widzów „Warto rozmawiać”. TVP1 wygrała z TVP2, przegrała z TVN i Polsatem
Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” oglądało średnio 729 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji jesiennych odcinków audycji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 3,98 mln zł.
Jesienna edycja publicystycznego programu „Warto rozmawiać” pokazywana była w czwartki około godz. 22.25, w okresie od 25 sierpnia do 22 grudnia 2016 roku. W tym okresie audycję oglądało średnio 729 tys. widzów, co przełożyło się na 7,57 proc. udziału w grupie 4+, 3,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,24 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził odcinek z 10 listopada br., który śledziło 918 tys. widzów. Poświęcony był on zamieszkom w USA, które miały miejsce tuż po wyborach prezydenckich w tym kraju, które wygrał Donald Trump. Wśród gości w studiu byli Wojciech Cejrowski, Jan Dziedziczak oraz przedstawiciele Polonii.
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
||
TOP3 |
AMR |
SHR% |
||
10-11-2016 |
22:32:53 |
23:28:39 |
917 728 |
8,43% |
03-11-2016 |
22:25:20 |
23:27:36 |
886 080 |
9,21% |
24-11-2016 |
22:28:09 |
23:24:07 |
881 866 |
9,23% |
Dla porównania, wiosną br. program Jana Pospieszalskiego gromadził średnio 693 tys. widzów, co dało Jedynce 5,16 proc. udziału w 4+ i 3,19 proc. w 16-49.
TVP1 w czasie emisji „Warto rozmawiać” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat, emitujący filmy fabularne i serial „Zdrady”, co przełożyło się na 11,02 proc. udziału. Drugi był TVN (gł. pasmo filmowe; 9,93 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy; 6,84 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem był TVN, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
Polsat |
1 061 680 |
11,02% |
529 302 |
12,10% |
746 943 |
11,81% |
TVN |
956 610 |
9,93% |
606 036 |
13,86% |
787 286 |
12,45% |
TVP1 - Warto rozmawiać |
729 298 |
7,57% |
166 139 |
3,80% |
331 385 |
5,24% |
TVP2 |
658 639 |
6,84% |
347 984 |
7,96% |
500 009 |
7,91% |
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 3,98 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 11,01 proc.
Dołącz do dyskusji: 729 tys. widzów „Warto rozmawiać”. TVP1 wygrała z TVP2, przegrała z TVN i Polsatem