SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Actimel na Dzień Babci i Dziadka zachęca do pamięci o seniorach

Z okazji Dnia Babci i Dziadka, marka jogurtów probiotycznych Actimel (Danone) rusza z akcją „Zadzwoń do seniora”. Firma zachęca do aktywniejszego kontaktu z seniorami czekającymi na telefon najbliższych, wykorzystując m.in. nagranie na czekanie na własnej infolinii.

21 stycznia, z okazji Dnia Babci i Dziadka, rusza akcja marki Actimel „Zadzwoń do seniora”, która ma na celu zwiększenie świadomości problemu, jakim jest samotność wśród osób starszych.

Actimel zachęca „Zadzwoń do seniora”

Działania obejmują digital i media społecznościowe, a także kanały komunikacji wewnętrznej w Danone (od stopki mailowej, poprzez komunikację na platformie Workplace, na wygaszaczach ekranu kończąc). Dodatkowo, marka Actimel na swojej infolinii (801 331 133) wszystkim czekającym na połączenie, przypomni o mocy jednego telefonu do seniora.

-  Jak pokazują badania, ochronne działanie więzi społecznych wpływa na długość i jakość życia. Zatem odporność to już nie tylko indywidualna kwestia każdego z nas, możemy bowiem wpływać na jej wzmocnienie przez kontakty z naszymi bliskimi czy najbliższymi społecznościami. To właśnie ta grupowa odporność czyni nas silniejszymi. Z tego powodu w naszej najnowszej akcji podkreślamy wagę odporności zbiorowej. W tych szczególnych czasach pamiętajmy o seniorach, gdyż samotność wpływa na ich zdrowie psychiczne i fizyczne, przyczyniając się tym samym do obniżenia odporności. Chcemy promować pozytywne postawy, zachęcać do zadzwonienia do najbliższych – nie tylko od święta i przypomnieć o sile jednego telefonu - komentuje Sasza Vislaus, brand PR coordinator, Danone.

Za strategię, koncept kreatywny i realizację akcji „Zadzwoń do seniora” odpowiada agencja VMLY&R Poland.

Dołącz do dyskusji: Actimel na Dzień Babci i Dziadka zachęca do pamięci o seniorach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl