Apple uruchamia Business Connect - nową funkcję dla firm
Firma Apple uruchomiła Apple Business Connect - nową funkcję, która pozwala firmom dostosować sposób, w jaki ich informacje pojawiają się w aplikacjach, w tym Apple Maps, Messages, Wallet i Siri.
Usługa Business Connect została uruchomiona w zeszłym tygodniu i jest dostępna na całym świecie. Posunięcie to polega na tym, że Apple nadal zwiększa swoje możliwości reklamowe, starając się dotrzeć do marketerów, jednocześnie walcząc o utrzymanie się na rynku z Google.
Apple robi wszystko, aby zapewnić marketerom coraz większe możliwości reklamowe, a jego najnowszy dodatek oferuje większą kontrolę nad tym, jak podstawowe informacje, takie jak godziny otwarcia sklepu, oferty i szczegóły lokalizacji, są prezentowane konsumentom na platformie iOS, zwłaszcza w Mapach.
Jak to działa?
Aby korzystać z narzędzia, właściciele firm muszą zarejestrować się za pośrednictwem witryny Business Connect, używając istniejącego identyfikatora Apple ID lub tworząc nowy. Po zarejestrowaniu i zweryfikowaniu przez Apple właściciele mogą bezpłatnie spersonalizować swoją wizytówkę Apple Maps za pomocą zdjęć, logo i podstawowych informacji. Firmy mogą również korzystać z nowych narzędzi do łączenia się z usługami rezerwacji, zamawiania i dostaw, umożliwiając klientom przeprowadzanie transakcji bezpośrednio z Apple Maps.
Nowa funkcja o nazwie Showcases umożliwia firmom oferowanie konsumentom ofert i zachęt, takich jak sezonowe pozycje menu i rabaty na produkty. Ta funkcja jest dostępna w Stanach Zjednoczonych i zostanie wdrożona na całym świecie w nadchodzących tygodniach.
Funkcjonalność Apple Maps historycznie pozostawała w tyle za funkcjami oferowanymi przez Google. Najnowsza aktualizacja może pomóc firmie nadrobić zaległości, oferując jednocześnie większą atrakcyjność dla marek. W związku z tym Apple współpracowało z partnerami takimi jak Yext , SOCi i Rio SEO , aby zintegrować interfejs API Apple Business Connect z ich platformami, aby podkreślić możliwości bezproblemowej aktualizacji — zasobu, który może okazać się krytyczny.
- Z naszych własnych badań wynika, że 84 proc. amerykańskich konsumentów twierdzi, że używa Apple Maps do wyszukiwania informacji biznesowych — powiedział Joel Headley, wiceprezes ds. konsumentów.
Yext przypomniał, że współpracował z kilkoma renomowanymi markami, w tym McDonald’s, Panera Bread i IHG Hotels & Resorts, aby przetestować integrację przed oficjalną wersją Business Connect. Według Yext, firmy były zadowolone z dokładności danych i wydajności operacyjnej, jakie nowe narzędzia zapewniły firmom o dużym zasięgu.
- Integracja Yext z Apple Business Connect API pozwala nam optymalizować ponad 6000 globalnych list hoteli IHG Hotels & Resorts, zapewniając naszym gościom bardziej płynną i spersonalizowaną rezerwację hoteli - powiedziała Jolie Fleming, wiceprezes ds. produktów i platform dla gości w IHG Hotels & Resorts cytowana w wydanym w świadczeniu.
Dołącz do dyskusji: Apple uruchamia Business Connect - nową funkcję dla firm