Bartłomiej Przybysz: z GroupM do MTA Digital
Bartłomiej Przybysz objął stanowisko global paid social experta w agencji MTA Digital, w zespole Force of Nature. Zajmie się eksperckim wsparciem zespołu i klientów w ramach prowadzonych przez agencję kampanii paid social na rynku amerykańskim.
Bartłomiej Przybysz pracował wcześniej w GroupM jako global paid social manager, a także jako global senior paid social expert w XTB oraz senior paid social specialist w Havas Media Network. Realizował kampanie dla takich marek jak: Dell, Circle K, Hasbro/Pella, PKO BP, Kia Motors, Hyundai i Red Bull.
Był też jednym ze współtworzących profil Mordor na Domaniewskiej, a także odpowiadał za social media i artykuły satyrycznego portalu ASZdziennik.
Bartłomiej Przybysz w MTA Digital
- Zdecydowałem się dołączyć do MTA Digital, gdzie w zespole Force of Nature będę mógł wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenie zdobyte agencjach mediowych oraz po stronie klienta w obszarze paid social. MTA Digital to unikalna w skali Polski agencja, która poprzez turkusowy model zarządzania, oparty na holakracji i merytokracji zrzesza światowej klasy ekspertów z obszarów SEO, SEM, Analytics Programmatic i Paid Social - mówi Przybysz.
Agencja MTA Digital obsługiwała m.in. takie marki jak: Multikino VUE, Novakid, Audioteka, GymBeam, SGB Bank.
Ponadto Przybysz od marca 2024 roku pod szyldem Ulysses One prowadzi eksperckie szkolenia z paid social marketingu, a jego pierwszymi klientami zostały marki G2A.com (globalny cyfrowy marketplace) oraz norweski Ardoq (globalny dostawca rozwiązań dla system architektów z branży IT).
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Przybysz: z GroupM do MTA Digital