SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa oferta reklamowa 360 od Burda Media Polska

Burda Media jest dziś jednym z największych podmiotów internetowych w segmencie kobiecym w Polsce. Jest także liderem w kluczowych dla kobiet kategoriach tematycznych: moda i uroda oraz kulinaria, a także istotnym wydawcą w kategorii podróże, życie gwiazd i parenting.

W skład portfolio mediowego Burda Media Polska wchodzą jakościowe portale internetowe jak: Elle.pl, Glamour.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl, Polki.pl, Kobieta.pl, Party.pl, Viva.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl, które docierają miesięcznie do 13 mln użytkowników, którzy generują blisko 140 mln odsłon stron (źródło: Megapanel/PBI, marzec/2023).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Działalność digitalową wspierają magazyny tradycyjne, w tym międzynarodowe tytuły wydawnicze będące od wielu lat liderami w swoich kategoriach tematycznych: ELLE, ELLE Decoration, Glamour, National Geographic, Traveller i VIVA!

Zintegrowana komunikacja 360 stopni

Burda Media Polska zarządza platformami multimedialnymi, które łączą marki klientów reklamowych z użytkownikami swoich serwisów internetowych, zaangażowaną społecznością w social mediach, lojalnymi czytelnikami magazynów, a także uczestnikami eventów. W ramach dostępnej oferty 360 dostarcza rozwiązania reklamowe szyte na miarę, które wspierają rozwój biznesu swoich partnerów z segmentów: luxury&lifestyle, moda i uroda, travel i kulinaria.

Oferta reklamowa Burda Media Polska to:
•    Efektywne dotarcie w segmencie kobiecym (digital, eCommerce, social media, print, eventy)
•    Obecność reklamowa przy najwyższej jakości treściach redakcyjnych
•    Wysoka skuteczność kampanii digital (w tym model performance i programmatic)
•    Autorskie rozwiązania w kanałach Social Media: Facebook, Instagram i Tiktok
•    Dedykowane rozwiązania reklamowe realizowane przez Content Studio (native & branded content)  

Zobacz najnowszą ofertę reklamową Burda Media Polska dostępną w materiale video:

Skuteczne dotarcie i najlepsze dopasowanie - kluczem do sukcesu!

•    800 mln wyświetleń reklamowych miesięcznie
•    90% średnie viewability reklam display
•    85% odsłon stron serwisów generują Kobiety
•    Affinity index 126 w grupie kobiet, dla Top 20 wydawców digital w polskim internecie

Nr 1 w marketingu rekomendacji Beauty

Testy produktów kosmetycznych przeprowadzane w Klubie Recenzentki Wizaz.pl to flagowe rozwiązanie w marketingu rekomendacji dla wszystkich marek z segmentu beauty.

Oferowane rozwiązania zapewniają obecność na każdym etapie ścieżki zakupowej: od inspiracji, poprzez rekomendację wyboru na bazie opinii po teście, aż po zakup produktu i pozostawienie opinii katalogu Wizaż / KWC po zakupie.

•    20 lat na rynku
•    Ponad 170 000 recenzentek w Klubie Recenzentki Wizaz.pl
•    Blisko 2 mln rzetelnych i organicznych recenzji w katalogu KWC
•    Prawie 180 000 produktów kosmetycznych w katalogu KWC
•    Własna platforma influencerska
•    Ponad 50 produktów nagrodzonych tytułem Kosmetyk Wszech Czasów 2023

Jedyny wydawca medialny z własną platformą e-commerce beauty

•    20 tysięcy produktów w drogerii Cocolita.pl
•    1 000 000 zamówień online rocznie
•    1,5 mln odwiedzin miesięcznie
•    220 000 fanów na FB
•    200 000 followers na IG
•    74 000 fanów na TikTok
•    3,6 mln wyświetleń filmów produktowych na YT

Źródło statystyk: Mediapanel (Real Users), marzec 2023; profile social media - marzec 2023.