SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BuzzFeed redukuje segment podcastów aby postawić na treści wideo

Serwis BuzzFeed postanowił znacznie zredukować zespół przygotowujący dla platformy podcasty, czyli audycje typu audio – wynika z nieoficjalnych informacji. Firma zamierza zainwestować w większym stopniu w produkcje wideo na potrzeby serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter.

Informacje o zmianach strategii BuzzFeeda podał dziennik „The Wall Street Journal”, który dotarł do wewnętrznej korespondencji wymienianej w łonie firmy.

Kilka lat temu BuzzFeed postanowił rozwijać ofertę tworzonych przez siebie podcastów, czyli audycji audio o tematyce newsowej, publicystycznej i rozrywkowej. W efekcie powstało wiele popularnych tytułów, takich jak „See Something Say Something”, „The News”, „Reporting To You” czy „Women of The Hour”.

Jak donosi „WSJ” segment podcastów okazał się dla BuzzFeeda mniej dochodowy niż zakładało wcześniej kierownictwo serwisu. W związku z tym zapadła decyzja o znaczącej redukcji liczby audycji audio oraz przygotowujących je pracowników.

Zamiast w podcasty BuzzFeed zamierza postawić w większym niż dotąd stopniu w produkcję treści wideo przeznaczonych do serwisów społecznościowych takich jak Facebook oraz Twitter. Zespół przygotowujący materiały filmowe ma zostać w najbliższym czasie powiększony niemal dwukrotnie.

 

Dołącz do dyskusji: BuzzFeed redukuje segment podcastów aby postawić na treści wideo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl